XV Ogólnopolska Konferencja Studentów Geodezji - informacje o wydarzeniu
2020-02-03 10:20:42 | WrocławW 2020 r., studenci geodezji i kierunków z nią związanych, będą mieli już po raz 15. okazję wziąć udział w wydarzeniu, związanym z tą nauką. Przedstawiamy informację o kolejnej edycji Ogólnopolskiej Konferencji Studentów Geodezji!
Ogólnopolska Konferencja Studentów Geodezji 2020
W tym roku Studenckie Koło Naukowe "Geodetów" ma zaszczyt być organizatorem XV Ogólnopolskiej Konferencji Studentów Geodezji organizowanej przy Ogólnopolskim Klubie Studentów Geodezji, będącej największą tego typu konferencją geodezyjną w Polsce.
Obecnie Klub zrzesza sześć wiodących uczelni w Polsce, kształcących studentów w ramach kierunku Geodezja i Kartografia - Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Politechnikę Warszawską, Wojskową Akademię Techniczną, Politechnikę Wrocławską, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie.
Rokrocznie na Konferencję przyjeżdżają najlepsi studenci kierunków geodezyjnych przedstawić swój roczny dorobek naukowy w postaci referatów i posterów. Konferencja jest okazją nie tylko do wymiany doświadczeń naukowych między studentami, ale także do zawierania nowych znajomości i zacieśniania współpracy między geodezyjnymi kołami naukowymi w całej Polsce.
Konferencja otwiera także możliwości pracodawcom do aktywnego poszukiwania przyszłych pracowników wśród najlepszych studentów geodezji.
Gdzie i kiedy?
- Data: 2-4 kwiecień 2020 r.
- Godzina: Start 1. dnia o 10:00, Koniec ostatniego dnia o 13:00.
- Miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu (ul. Norwida 25).
Jak wziąć udział?
Do udziału w Konferencji zapraszamy każdego chętnego studenta, kształcącego się w kierunku Geodezja i Kartografia. Kolejne informacje i aktualizacje będą dodawane na oficjalnym wydarzeniu Konferencji na Facebook'u pod adresem: https://www.facebook.com/events/2281382355495541/.
Zapisy na konferencję trwają do 17 lutego. Odbywają się poprzez spejclany formularz, dostępny pod adresem: https://forms.gle/JHK166pFoFshKMb8A
ip
fot. materiały organizatora