Koła naukowe - Z Organizacji

Wizerunek znaczy wiele...

2006-12-01 15:57:04 | Wrocław
WIZERUNEK ZNACZY WIELE… (albo) Liczy się tylko WIZERUNEK !!

KNM FOKUS i KNZS STRATEG zapraszają na konferencję poświęconą tematyce wizerunku przedsiębiorstwa.

7 grudnia zmusimy Was do spojrzenia na wizerunek przedsiębiorstwa oczami marketingowca - specjalisty od PR oraz oczami prezesa - menedżera zarządzającego firmą i jej marką, który widzi
w niej źródło przewagi konkurencyjnej na rynku.

8 grudnia damy Wam do ręki narzędzia kreacji wizerunku i nauczymy się nimi posługiwać.

Kreowanie wizerunku nie polega wyłącznie na wytworzeniu u Klienta pożądanego obrazu firmy. Kreowanie wizerunku jest równocześnie prawdziwą strategią budowania wartości firmy. Umiejętność zarządzania wizerunkiem umożliwia podtrzymywanie i doskonalenie tego, co do tej pory udało nam się osiągnąć, aby wizytówka naszej organizacji zawsze kojarzyła się z profesjonalizmem, kompetencją, nowymi i oryginalnymi rozwiązaniami, kreatywnością, elastycznością... z tym, z czym chcemy, aby była kojarzona !!

Wejdź na www.fokus.ae.wroc.pl/wizerunek i dowiedz się więcej. Poznaj gości i tematy wykładów, zadaj pytanie na panelu dyskusyjnym i koniecznie zapisz się na warsztaty.

Tylko się pośpiesz - liczba miejsc ograniczona !!


 WIZERUNEK ZNACZY WIELE

czyli marka jako źródło przewagi konkurencyjnej

 

DZIEŃ I - 7 grudnia 2006 - Jak to robią?

INTRO godz. 9.00

Wizerunek przedsiębiorstwa w pigułce.

dr Magdalena Daszkiewicz [Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu]

PANEL DYSKUSYJNY godz. 9.30 - 13.30

Wizerunek przedsiębiorstwa z perspektywy ‘wtajemniczonych' - czyli praktycy o tym, jak to wszystko wygląda w biznesowej rzeczywistości.

Goście panelu m.in. LG ELECTRONICS, PENTOR, KEY, POLMOS, ODRA

Tematyka panelu:

  1. zarządzanie strategiczne:
    • model zarządzania praktykowany w przedsiębiorstwie;
    • podejścia do zarządzania;
    • najważniejsze czynniki wpływające na kluczowe decyzje (min.);
    • konkurowanie wizerunkiem;
  2. czynniki wpływające na wizerunek i jego kreowanie:
    • kluczowe czynniki wpływające na wizerunek w przedsiębiorstwach;
    • najwyżej oceniane czynniki wpływające na WP wg Menager Magazin (ranting Image Profile);
    • czy są prowadzone badania rynku pod kątem omawianych czynników;
  3. instrumenty kreowania wizerunku przedsiębiorstwa:
    • jakie wykorzystywane są w przedsiębiorstwach IKW (zaproszonych gości);
    • ocena tendencji - które z nich przechodzą do lamusa, jakie są obecnie na topie,
      a jakie są prognozy;
  4. Internet (nowoczesne technologie):
    • jak zmieniają kreację i zarządzanie wizerunkiem;
    • zarządzanie strategiczne a Internet;
    • Internet, zasięg działania przedsiebiorstwa, wizerunek - współzależności;
  5. specyfika badań wizerunku i pozycjonowania marek:
    • jak się bada wizerunek (rodzaje badań, nowe instrumenty wykorzystywanie
      w badaniach, wyniki badań wizerunkowych firm w Polsce/ woj. dolnośląskie/ Wrocław);
    • jakie badania wykorzystywane są w przedsiębiorstwach;
    • jakie mają przełożenie na decyzje strategiczne w przedsiębiorstwach;
  6. rola komunikacji (wartości presonalne):
    • komunikacja wewnątrz firmy (HR, kultura organizacyjna, pracownik jako ambasador marki);
    • komunikacja z otoczeniem (PR, wykorzystywane kanały informacyjne);
    • wizerunek prezesa/managera a wizerunek przedsiębiorstwa;
  7. teoria a praktyka:
    • jak działania strategiczne związane z wizerunkiem przenoszą się na działania inwestycyjne i operacyjne w przedsiębiorstwach zaproszonych gości;
    • strategie wizerunkowe zaproszonych firm.

LAST BUT NOT LEAST godz. 13.30

Wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.

[Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu]

 

DZIEŃ II - 8 grudnia 2006 - Zrób to sam

WARSZTATY Z KREACJI WIZERUNKU PROWADZONE PRZEZ PROFESJONALNYCH TRENERÓW.

Zapisy na www.fokus.ae.wroc.pl/wizerunek


Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
ptsf
Antybiotykoterapia pod Lupą Farmaceuty

Poznaj szczegóły wydarzenia.

strefa studenta
Jury wyłoniło najlepsze projekty opakowań

Kto został wyróżniony podczas konkursu Strefa Studenta?

Polecamy
passion marketing
Tegoroczna edycja Passion Marketing: Gaming

Jaki jest cel tegorocznej edycji?

Festwal StudiÃłw Azjatyckich
VII Festiwal Studiów Azjatyckich - informacje o wydarzeniu

Podróżuj po świecie bez wychodzenia z domu. VII FSA rusza już w maju!

Polecamy
Ostatnio dodane
Popularne
Zobacz, jak złoÅźyć podanie i zrezygnować ze studiÃłw!
Jak zrezygnować ze studiów? - Wzór podania i skreślenie z listy studentów

Zobacz, jak złożyć podanie i zrezygnować ze studiów!

Wzór umowy najmu
Wzór umowy najmu

Zobacz wzór umowy najmu! Wystarczy uzupełnić dane i gotowe!

Oto 28 najlepszych kierunków studiów w Polsce!
Oto 28 najlepszych kierunków studiów w Polsce!

Najlepsze kierunki studiów realizowane na uczelniach w całej Polsce zostały wyłonione do specjalnego dofinansowania z nowej dotacji projakościowej.