Wizerunek znaczy wiele...
2006-12-01 15:57:04 | WrocławKNM FOKUS i KNZS STRATEG zapraszają na konferencję poświęconą tematyce wizerunku przedsiębiorstwa.
7
grudnia
zmusimy Was do spojrzenia na wizerunek przedsiębiorstwa oczami marketingowca -
specjalisty od PR oraz oczami prezesa - menedżera zarządzającego firmą i jej
marką, który widzi
w niej źródło przewagi konkurencyjnej na rynku.
8 grudnia damy Wam do ręki narzędzia kreacji wizerunku i nauczymy się nimi posługiwać.
Kreowanie wizerunku nie polega wyłącznie na wytworzeniu u Klienta pożądanego obrazu firmy. Kreowanie wizerunku jest równocześnie prawdziwą strategią budowania wartości firmy. Umiejętność zarządzania wizerunkiem umożliwia podtrzymywanie i doskonalenie tego, co do tej pory udało nam się osiągnąć, aby wizytówka naszej organizacji zawsze kojarzyła się z profesjonalizmem, kompetencją, nowymi i oryginalnymi rozwiązaniami, kreatywnością, elastycznością... z tym, z czym chcemy, aby była kojarzona !!
Wejdź na www.fokus.ae.wroc.pl/wizerunek i dowiedz się więcej. Poznaj gości i tematy wykładów, zadaj pytanie na panelu dyskusyjnym i koniecznie zapisz się na warsztaty.
Tylko się pośpiesz - liczba miejsc ograniczona !!
WIZERUNEK ZNACZY WIELE
DZIEŃ I - 7 grudnia 2006 - Jak to robią?
INTRO godz. 9.00
Wizerunek przedsiębiorstwa w pigułce.
dr Magdalena Daszkiewicz [Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu]
PANEL DYSKUSYJNY godz. 9.30 - 13.30
Wizerunek przedsiębiorstwa z perspektywy ‘wtajemniczonych' - czyli praktycy o tym, jak to wszystko wygląda w biznesowej rzeczywistości.
Goście panelu m.in. LG ELECTRONICS, PENTOR, KEY, POLMOS, ODRA
Tematyka panelu:
- zarządzanie strategiczne:
- model zarządzania praktykowany w przedsiębiorstwie;
- podejścia do zarządzania;
- najważniejsze czynniki wpływające na kluczowe decyzje (min.);
- konkurowanie wizerunkiem;
- czynniki wpływające na wizerunek i jego kreowanie:
- kluczowe czynniki wpływające na wizerunek w przedsiębiorstwach;
- najwyżej oceniane czynniki wpływające na WP wg Menager Magazin (ranting Image Profile);
- czy są prowadzone badania rynku pod kątem omawianych czynników;
- instrumenty kreowania wizerunku przedsiębiorstwa:
- jakie wykorzystywane są w przedsiębiorstwach IKW (zaproszonych gości);
- ocena tendencji - które z
nich przechodzą do lamusa, jakie są obecnie na topie,
a jakie są prognozy; - Internet (nowoczesne technologie):
- jak zmieniają kreację i zarządzanie wizerunkiem;
- zarządzanie strategiczne a Internet;
- Internet, zasięg działania przedsiebiorstwa, wizerunek - współzależności;
- specyfika badań wizerunku i pozycjonowania marek:
- jak się bada wizerunek
(rodzaje badań, nowe instrumenty wykorzystywanie
w badaniach, wyniki badań wizerunkowych firm w Polsce/ woj. dolnośląskie/ Wrocław); - jakie badania wykorzystywane są w przedsiębiorstwach;
- jakie mają przełożenie na decyzje strategiczne w przedsiębiorstwach;
- rola komunikacji (wartości presonalne):
- komunikacja wewnątrz firmy (HR, kultura organizacyjna, pracownik jako ambasador marki);
- komunikacja z otoczeniem (PR, wykorzystywane kanały informacyjne);
- wizerunek prezesa/managera a wizerunek przedsiębiorstwa;
- teoria a praktyka:
- jak działania strategiczne związane z wizerunkiem przenoszą się na działania inwestycyjne i operacyjne w przedsiębiorstwach zaproszonych gości;
- strategie wizerunkowe zaproszonych firm.
LAST BUT NOT LEAST godz. 13.30
Wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
[Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu]
DZIEŃ II - 8 grudnia 2006 - Zrób to sam
WARSZTATY Z KREACJI WIZERUNKU PROWADZONE PRZEZ PROFESJONALNYCH TRENERÓW.
Zapisy na www.fokus.ae.wroc.pl/wizerunek