Reklama na Akademii Zarządzania
2007-03-21 14:39:31 | WrocławReklama na Akademii Zarządzania
Ruszyła Akademia Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu
Ponad 300 osób uczestniczyło 20 marca w pierwszym z czterech wykładów, jakie wchodzą w skład tegorocznej Akademii Zarządzania pt. „Reklama - zarządzanie umysłem klienta".
W wypełnionej po brzegi auli o
strategii reklamy oraz konsumpcji mediów opowiadał Marcin Sawicki Menedżer ds. Komunikacji Marketingowej AIG
Bank Polska. A to dopiero początek. 22 marca uczestnicy Akademii poznają
techniki oddziaływania obrazem, dźwiękiem i słowem oraz umiejętnego
wykorzystania schematów i stereotypów w reklamach podczas prelekcji dr
Agnieszki Dejnaka.26 marca kolejne spotkanie tym razem z reklamą
etniczną, wykład poprowadzi Anna Pospieszna - prezes firmy
InterCulturalis. Na sam koniec (29 marca) mowa będzie o strategii
internetowej dla firm: w jaki sposób skutecznie wykorzystywać narzędzia
e-marketingu.
O wykorzystaniu Internetu w działaniach reklamowych opowie
Anna Czarkowska - Kierownik Działu E- Biznes z Centrum Zastosowań i Analiz
Marketingowych NORTE. Każdy uczestnik Akademii otrzyma na płycie
materiały z Akademii oraz CERTYFIKAT uczestnictwa. Dodatkowe informacje można
uzyskać pod adresem gp@wsb.wroclaw.pl
lub na stronie www.wsb.wroclaw.pl.