Public Relations - zarządzanie kryzysowe
2009-05-07 13:35:17 | WrocławKoło Naukowe Lapidarium zaprasza 11 maja do Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr na konferencję „Public Relations – zarządzanie kryzysowe”. Jak zapobiegać? Jak sprawnie zareagować? Jak likwidować negatywne skutki? - uzyskamy odpowiedź na te i inne pytania, aby wiedzieć, jak zarządzać firmą w krytycznych sytuacjach.
Podczas konferencji swoje prelekcje wygłoszą uznani specjaliści z ogromnym doświadczeniem zawodowym. Ich odczyty pozwolą lepiej zrozumieć mechanikę komunikowania w kryzysie oraz szczegółowego planu działania w sytuacji kryzysowej. Ważnym punktem spotkania będzie również debata na temat kontaktowania się pr-owców z dziennikarzami ze szczególnym naciskiem na kształtowanie wizerunku firmy.
Studenci będą mieli również wziąć udział w specjalnie przygotowanych warsztatach „Kryzys w firmie Dural” prowadzonych przez Mirosława Zagórskiego. Symulacja ma na celu możliwość uczestniczenia w pozorowanej sytuacji kryzysowej oraz rozwiązania zadanych problemów.
W trakcie konferencji KN Lapidarium organizuje również promocję książki Urszuli Podrazy „Kryzysowe Public Relations”. Studenci będą mogli ją nabyć po niższej cenie.
Plan konferencji:
Public relations – zarządzanie kryzysowe
11 maja 2009 r., godzina 9.30-18.30
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej
ul. Joliot-Curie 15, Wrocław
Sala Wielka Zachodnia
Prelekcje:
9.30 – 10.10 Odbudowa wizerunku organizacji po kryzysie?
prof. Aleksander Woźny, Uniwersytet Wrocławski
10.10 – 10.50 Polskie i światowe standardy kryzysowego public relations
Szymon Sikorski, Publicon
10.50 – 11.30 Public relations vs Media – granice w kontaktach z dziennikarzami
Małgorzata Skórska, PR time
11.45 – 12.25 Rzecznictwo prasowe a kryzys
Przemysław Przybylski, ZUS
12.25 – 13.05 Community relations a kryzys
Urszula Podraza, Wenecja PR
13.05 – 13.45 Działania zapobiegające kryzysom
Anna Robotycka, AmRest
13.45 – 14.25 Jak się komunikować w dobie kryzysu finansowego
Anna Woźniak, LUKAS Bank
Warsztat:
15.30 -18.00 Kryzys w firmie Dural – symulacja
Mirosław Zagórski, SARTO PR
(JUR)
Patronem konferencji jest:
Podczas konferencji swoje prelekcje wygłoszą uznani specjaliści z ogromnym doświadczeniem zawodowym. Ich odczyty pozwolą lepiej zrozumieć mechanikę komunikowania w kryzysie oraz szczegółowego planu działania w sytuacji kryzysowej. Ważnym punktem spotkania będzie również debata na temat kontaktowania się pr-owców z dziennikarzami ze szczególnym naciskiem na kształtowanie wizerunku firmy.
Studenci będą mieli również wziąć udział w specjalnie przygotowanych warsztatach „Kryzys w firmie Dural” prowadzonych przez Mirosława Zagórskiego. Symulacja ma na celu możliwość uczestniczenia w pozorowanej sytuacji kryzysowej oraz rozwiązania zadanych problemów.
W trakcie konferencji KN Lapidarium organizuje również promocję książki Urszuli Podrazy „Kryzysowe Public Relations”. Studenci będą mogli ją nabyć po niższej cenie.
Plan konferencji:
Public relations – zarządzanie kryzysowe
11 maja 2009 r., godzina 9.30-18.30
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej
ul. Joliot-Curie 15, Wrocław
Sala Wielka Zachodnia
Prelekcje:
9.30 – 10.10 Odbudowa wizerunku organizacji po kryzysie?
prof. Aleksander Woźny, Uniwersytet Wrocławski
10.10 – 10.50 Polskie i światowe standardy kryzysowego public relations
Szymon Sikorski, Publicon
10.50 – 11.30 Public relations vs Media – granice w kontaktach z dziennikarzami
Małgorzata Skórska, PR time
11.45 – 12.25 Rzecznictwo prasowe a kryzys
Przemysław Przybylski, ZUS
12.25 – 13.05 Community relations a kryzys
Urszula Podraza, Wenecja PR
13.05 – 13.45 Działania zapobiegające kryzysom
Anna Robotycka, AmRest
13.45 – 14.25 Jak się komunikować w dobie kryzysu finansowego
Anna Woźniak, LUKAS Bank
Warsztat:
15.30 -18.00 Kryzys w firmie Dural – symulacja
Mirosław Zagórski, SARTO PR
(JUR)
Patronem konferencji jest:
Słowa kluczowe: konferencja public relations zarządzanie kryzysowe pr lapidarium podraza zagórski media