Wiadomości - Z życia Uczelni

Polibuda wdzięczna za kasę

2008-07-22 13:17:32 | Wrocław

Biuro Promocji miasta Wrocławia, rokrocznie pomaga w promowaniu wrocławskich uczelni, w tym Politechniki Wrocławskiej. W sumie na te działania, i to tylko na terenie Polski, wydano ogółem: 413 899,50 PLN. To poważny zastrzyk finansowy, który bardzo wspiera działania promocyjne i reklamowe wrocławskich uczelni.

Poniżej publikujemy listę działań Biura Promocji miasta prowadzonych w ramach kampanii „Wrocław - Twoje klimaty" (15.04.-15.07.), mające na celu rozreklamowanie uniwersyteckiego Wrocławia, w których bierze udział m.in. PWr.

1. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej „Wrocław - Twoje klimaty" za pośrednictwem portalu internetowego Pracuj.pl w dniach 15 kwietnia - 15 maja 2008:
- mailing do zarejestrowanych użytkowników portalu Pracuj.pl (250 000 kont)
- button reklamowy promujący miasto na głównej stronie portalu Pracuj.pl - przez 1 tydzień
- 300 000 odsłon banneru w sekcji Kariera i Student
- 30 000 odsłon banneru w sekcji Edu.pracuj.pl
- zamieszczenie artykułu na stronie głównej Edu.pracuj.pl.

2. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej „Wrocław - Twoje klimaty" za pośrednictwem portalu internetowego Onet.pl:
- emisja 5 100 000 odsłon billboardu reklamowego na serwisach portalu Onet.pl: matury, portal wiedzy, ściąga, w dniach 15 kwietnia 2008r. - 15 maja 2008r. na terytorium Polski z wyłączeniem Wrocławia
- emisja 510 000 odsłon billboardu reklamowego na stronie głównej portalu Onet.pl w dniach 15 kwietnia 2008r. - 15 maja 2008r. na terytorium Polski z wyłączeniem Wrocławia
- wysłanie 170 000 listów do 170 000 osób korzystających z poczty elektronicznej portalu Onet.pl w wieku 18-19 lat w dniu 15 kwietnia 2008r.
- wysłanie 170 000 listów do 170 000 osób korzystających z poczty elektronicznej portalu Onet.pl w wieku 18-19 lat w dniu 15 maja 2008r.
- wysłanie 240 000 listów do 240 000 osób korzystających z poczty elektronicznej portalu Onet.pl w wieku 38-45 lat  w dniu 15 kwietnia 2008r.

3. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej „Wrocław - Twoje klimaty" za pośrednictwem portalu społecznościowego Nasza-klasa (kreacje reklamowe ) w terminie 14 kwietnia 2008r. - 14 maja 2008r.

4. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej „Wrocław - Twoje klimaty" za pośrednictwem portalu Wirtualna Polska:
- wysłanie mailingu do 160 000 aktywnych użytkowników (wiek: 18-19 lat) z rejonów: zachodniopomorskie, lubuskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, łódzkie, śląskie, świętokrzyskie, lubelskie.

5. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na portalu Onet.pl w terminie 16 czerwca 2008r. - 29 czerwca 2008r.:
- mailing reklamowy(wiek: 38-45 lat) 110 000 przesyłek
- mailing reklamowy (wiek: 18-19 lat) 150 000 przesyłek
- artykuł sponsorowany (Matury.Onet.pl)
- wizytówka (Matury.Onet.pl).

6. Stworzenie strony o Wrocławiu i wrocławskich uczelniach na www.edulandia.pl Portal Maturzysty.

7. Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu „STUDIUJ ZA FRAJER - wygraj indeksy, stypendia i bezpłatne podręczniki wrocławskich uczelni".

8. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej „Wrocław - Twoje klimaty" za pomocą interaktywnego filmu reklamowym rozsyłanego pocztą elektroniczną - zasięg ogólnopolski.

Prasa, TV

1. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej „Wrocław - Twoje klimaty" za pośrednictwem stacji TVN (30 sekundowy spot reklamowy z odesłaniem do strony www.terazwroclaw.pl na kanałach TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN International, TVN Turbo, TVN Style).

2. „Czas na Studia! Przewodnik dla maturzystów 2008":
- reklama ½ strony.

3. Informator PWN dla maturzysty 2009/2010, Wydanie książkowe i płyta CD:
- reklama 1 strona + info na płytę
- prezentacja Wrocławia jako ośrodka uniwersyteckiego podczas spotkań dla maturzystów w całej Polsce (prezentacja + dystrybucja materiałów promocyjnych).

4. Reklama Wrocławia w Przewodniku Akademickim 2008/2009 dodatek do pisma Cogito nr 10/08 - cała strona.

5. Reklama Wrocławia w magazynie Cogito nr 7/08 - 3 reklamy na  1/3 strony.

6. „Newsweek Polska"  - życzenia dla maturzystów.

7. Reklama w Gazecie Wyborczej - wydanie ogólnopolskie.

Akcje promocyjne

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Wrocławia oraz wrocławskich uczelni wyższych w wybranych liceach (klasy maturalne) w 10 miastach Polski: Zielona Góra, Bełchatów, Gorzów Wielkopolski, Rzeszów, Bielsko-Biała, Jelenia Góra, Sieradz, Częstochowa, Łódź, Opole. Akcja została przeprowadzona w ramach kampanii  „Wrocław -  Twoje klimaty" w dniach 28 marca 2008r. - 25 kwietnia 2008r.:
- przygotowanie i przeprowadzenie 30 min prezentacji Wrocławia w wybranych szkołach średnich
- dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych Wrocławia i wrocławskich uczelni podczas prowadzonych prezentacji
- przygotowanie i przeprowadzenie krótkiego konkursu na temat Wrocławia wśród młodzieży biorącej udział w prezentacji.

Reklama zewnętrzna

1. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej „Wrocław - Twoje klimaty" za pomocą wielkoformatowych ekranów VideoBoard zlokalizowanych w 7 miastach Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kielce).

2. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej „Wrocław - Twoje klimaty" za pomocą billboardów i citylightów w 17 miastach Polski (Kraków, Poznań, Zielona Góra, Łódź, Bydgoszcz, Opole, Gliwice, Lublin, Olsztyn, Rzeszów, Kielce, Gdańsk, Szczecin, Białystok, Olsztyn, Gliwice, Gorzów Wielkopolski).

3. Emisja 3 filmów reklamowych (60 sekund każdy) w pociągach kursujących na trasie Kraków Główny - Port Lotniczy Balice.


Słowa kluczowe: Politechnika Wrocławska, Wrocław - Twoje klimaty, uczelnie wrocław, studia wrocław, stancje wrocław,
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Kościuszkon 2024
2. edycja Kościuszkonu, czyli 24-godzinnego hackathonu, wkrótce w Krakowie

Podczas tego wydarzenia studenci z całej Polski w przeciągu 24 godzin tworzą aplikacje na zadany temat.

rozmowa o pracę
Ile zarabia specjalista ds. kadr i płac? Sprawdź, czy to dobra ścieżka zawodowa

Dowiedz się, ile dokładnie zarabia specjalista ds. kadr i płac, jakie są perspektywy w tej dziedzinie.

Akademia Inwestowania Alternatywnego
Akademia Inwestowania Alternatywnego już w dniach 5-7 kwietnia

To unikalne wydarzenie skierowane do wyselekcjonowanej grupy studentów.

Polecamy
Gra miejska w Gdyni
Gra miejska - Sekretna Gdynia Tadeusza Wendy

Zobacz, kto będzie mógł wziąć udział w grze miejskiej w Gdyni.

UMCS pomoc dla sprzedawcÃłw kwiatÃłw i zniczy
Władze UMCS zapewniły pomoc dla sprzedawców kwiatów na cmentarzach

Chryzantemy zostały wykorzystane do przyozdobienia pomnika Patronki Uczelni w Dzień Zaduszny.

Ostatnio dodane
Kościuszkon 2024
2. edycja Kościuszkonu, czyli 24-godzinnego hackathonu, wkrótce w Krakowie

Podczas tego wydarzenia studenci z całej Polski w przeciągu 24 godzin tworzą aplikacje na zadany temat.

rozmowa o pracę
Ile zarabia specjalista ds. kadr i płac? Sprawdź, czy to dobra ścieżka zawodowa

Dowiedz się, ile dokładnie zarabia specjalista ds. kadr i płac, jakie są perspektywy w tej dziedzinie.

Ostatnio komentowane
Łowcy talentów w akcji
Łowcy talentów w akcji

Masz pasję i chcesz ją rozwijać? Chcesz zobaczyć jak robią to inni? Pomożemy Ci rozwinąć Twój talent i wypracować twórczy warsztat. A na najlepszych czeka Scena Artystyczna ROE.

Popularne
Zobacz, jak złoÅźyć podanie i zrezygnować ze studiÃłw!
Jak zrezygnować ze studiów? - Wzór podania i skreślenie z listy studentów

Zobacz, jak złożyć podanie i zrezygnować ze studiów!

Wzór umowy najmu
Wzór umowy najmu

Zobacz wzór umowy najmu! Wystarczy uzupełnić dane i gotowe!

Oto 28 najlepszych kierunków studiów w Polsce!
Oto 28 najlepszych kierunków studiów w Polsce!

Najlepsze kierunki studiów realizowane na uczelniach w całej Polsce zostały wyłonione do specjalnego dofinansowania z nowej dotacji projakościowej.