zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:279565

Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)

Firma: CCIG Group Sp. z o.o.

Stanowisko: Specjalista

Miejsce pracy: woj. dolnośląskie, Wrocław

Data publikacji: 2023-12-08

 

Branża: Obsługa klienta / Call Center

Rodzaj: Praca stała

Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)
Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia) Jesteśmy zespołem Specjalistów IT, który z pasją tworzy nieszablonowe rozwiązania, dostosowane do Twoich potrzeb. Kierujemy się uczciwością, wzajemnym szacunkiem i profesjonalizmem.

W swoich szeregach mamy wyspecjalizowany zespół Service Desk, doświadczonych inżynierów 3 linii wsparcia posiadających wiedzę m.in. z zakresu obsługi, rozwoju i utrzymania sieci LAN/WAN, systemów operacyjnych rodziny Linux / Windows / MacOS, technologii VoIP. Równolegle rozwijamy, utrzymujemy oraz integrujemy aplikacje tworzone w różnych technologiach m.in. PHP i Python. Używamy systemu git, automatyzujemy wydania za pomocą CI, każda linijka utworzonego kodu podlega Code Review. Rozwijamy również Hurtownie danych w metodologiach Agile i Data Vault, używając przy tym technologii Open Source, Java oraz rozwiązań IBM. Jesteśmy otwarci na innowacje.

Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.

Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia) Miejsce pracy: Wrocław

Twój zakres zadań:

przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT,
rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie i telefonicznie,
zgłaszanie awarii wewnątrz firmy,
codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników.


Oczekujemy od Ciebie:

wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika itp.),
komunikatywności i otwartości,
samodzielności w realizacji powierzonych zadań,
skrupulatności i dbałości o szczegóły,
umiejętności szybkiego uczenia się,
dyspozycyjności (studia zdalne/zaoczne lub 'luźny' plan zajęć).


Mile widziane:

doświadczenie zawodowe w serwisach informatycznych, service desku,
podstawowa znajomości ITIL,
podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows.


Oferujemy:

stabilne warunki współpracy,
stawkę godzinową plus premię,
benefity,
wsparcie przełożonego,
dobrą atmosferę,
elastyczne godziny pracy,
nieograniczoną ilość kawy.


Aplikuj
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama