Jesteśmy zespołem Specjalistów IT, który z pasją tworzy nieszablonowe rozwiązania, dostosowane do Twoich potrzeb. Kierujemy się uczciwością, wzajemnym szacunkiem i profesjonalizmem.
W swoich szeregach mamy wyspecjalizowany zespół Service Desk, doświadczonych inżynierów 3 linii wsparcia posiadających wiedzę m.in. z zakresu obsługi, rozwoju i utrzymania sieci LAN/WAN, systemów operacyjnych rodziny Linux / Windows / MacOS, technologii VoIP. Równolegle rozwijamy, utrzymujemy oraz integrujemy aplikacje tworzone w różnych technologiach m.in. PHP i Python. Używamy systemu git, automatyzujemy wydania za pomocą CI, każda linijka utworzonego kodu podlega Code Review. Rozwijamy również Hurtownie danych w metodologiach Agile i Data Vault, używając przy tym technologii Open Source, Java oraz rozwiązań IBM. Jesteśmy otwarci na innowacje.
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)
Miejsce pracy:
Wrocław
Twój zakres zadań:
przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT,
rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie i telefonicznie,
zgłaszanie awarii wewnątrz firmy,
codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników.
Oczekujemy od Ciebie:
wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika itp.),
komunikatywności i otwartości,
samodzielności w realizacji powierzonych zadań,
skrupulatności i dbałości o szczegóły,
umiejętności szybkiego uczenia się,
dyspozycyjności (studia zdalne/zaoczne lub 'luźny' plan zajęć).
Mile widziane:
doświadczenie zawodowe w serwisach informatycznych, service desku,
podstawowa znajomości ITIL,
podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows.
Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)
Jesteśmy zespołem Specjalistów IT, który z pasją tworzy nieszablonowe rozwiązania, dostosowane do Twoich potrzeb. Kierujemy się uczciwością, wzajemnym szacunkiem i profesjonalizmem.
W swoich szeregach mamy wyspecjalizowany zespół Service Desk, doświadczonych inżynierów 3 linii wsparcia posiadających wiedzę m.in. z zakresu obsługi, rozwoju i utrzymania sieci LAN/WAN, systemów operacyjnych rodziny Linux / Windows / MacOS, technologii VoIP. Równolegle rozwijamy, utrzymujemy oraz integrujemy aplikacje tworzone w różnych technologiach m.in. PHP i Python. Używamy systemu git, automatyzujemy wydania za pomocą CI, każda linijka utworzonego kodu podlega Code Review. Rozwijamy również Hurtownie danych w metodologiach Agile i Data Vault, używając przy tym technologii Open Source, Java oraz rozwiązań IBM. Jesteśmy otwarci na innowacje.
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)
Miejsce pracy:
Wrocław
Twój zakres zadań:
przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT,
rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie i telefonicznie,
zgłaszanie awarii wewnątrz firmy,
codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników.
Oczekujemy od Ciebie:
wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika itp.),
komunikatywności i otwartości,
samodzielności w realizacji powierzonych zadań,
skrupulatności i dbałości o szczegóły,
umiejętności szybkiego uczenia się,
dyspozycyjności (studia zdalne/zaoczne lub 'luźny' plan zajęć).
Mile widziane:
doświadczenie zawodowe w serwisach informatycznych, service desku,
podstawowa znajomości ITIL,
podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows.
Oferujemy:
stabilne warunki współpracy,
stawkę godzinową plus premię,
benefity,
wsparcie przełożonego,
dobrą atmosferę,
elastyczne godziny pracy,
nieograniczoną ilość kawy.