Konsultant Infolinii Medycznej
z językiem migowym
Dodatkowo:
Wiemy, co warto powiedzieć. W ofercie naszego call center znajdują się wszystkie kanały
komunikacji, zarówno te tradycyjne, jak i te nowoczesne, w oczekiwany sposób odpowiadamy na potrzeby naszych Klientów, pracujemy tak, by każdy mógł cieszyć się, że to właśnie z nami może realizować swoje cele. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do
obsługi największej infolinii medycznej w języku migowym w Polsce.
Twoje zadania:- informowanie o zasadach korzystania ze świadczeń opieki zdrowotneji funkcjonowania systemu ubezpieczenia zdrowotnego,
- informowanie o zasadach dostępu do pomocy specjalistycznej, w tymonkologicznej i psychologicznej, leczenia uzdrowiskowego i leczenia szpitalnego,
- informowanie o prawach i obowiązkach pacjenta,
- informowanie o adresach placówek medycznych, zasadach i miejscu udzielania
- pomocy medycznej w nocy, weekendy i święta,
- przekazywanie informacji dot. dokumentów potwierdzających prawo doświadczeń, wysokości składki, zasad dot. e-recept, e-skierowań, e-zwolnieńi innych skierowań i zaświadczeń,
- informowanie o zasadach korzystania, jak również miejscach wykonywania świadczeń w ramach programów profilaktycznych.
Jeżeli:
- posiadasz wykształcenie min. średnie,
- znasz język migowy (PJM) w stopniu zaawansowanym,
- jesteś dyspozycyjny/a co najmniej 100 - 160 godzin w miesiącu!,
- jesteś gotowy/a do pracy od poniedziałku do piątku od 8 do 16,
- cechuje Ciebie pozytywne nastawienie :)
- jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą relacje i lubisz pracę z ludźmi!
- chcesz pracować przy największym projekcie infolinii medycznej w Polsce,