Opis
W tym roku Noc Reklamożerców obchodzi światowe 30lecie.
Po raz 8, polską edycję Nocy Reklamożerców organizuje sieć Multikino. W tym roku, w 12 kinach w całej Polsce, obędzie się reklamowe szaleństwo połączone z huczną, jubileuszową imprezą. 26 listopada, piątek, start o godz.: 21:30!
Podczas Nocy Reklamożerców nie obowiązuje żadna cenzura. Prezentowane są reklamy dotychczas zakazane, najbardziej szalone, śmieszne, mądre i na swój sposób wyjątkowe. Koneserzy docenią na pewno wstrząsające australijskie reklamy na rzecz bezpieczeństwa, motomaniacy - najlepsze reklamy samochodów, a fani nowych technologii -reklamy w 3D! Nie zabraknie też reklamy społecznej i skarbów z reklamoteki Jean Marie Boursicot.
Tegoroczny repertuar:
- najlepsze reklamy angielskie ( we współpracy z APA Adversiting Producer Association)
- najlepsze reklamy samochodów (we współpracy z Satcar Festival
- George Clooney i John Malkovich w reklamie Nespresso
- Budweiser – 35 lat temu i dziś
- najlepsze spoty agencji DDB
- zajączek Durexa - making off
- saga polskiego Żubra
- TAC - australijskie, szokujące kampanie na rzecz bezpieczeństwa drogowego
- najlepsze kampanie społeczne i humanitarne
- światowy przegląd reklam prezerwatyw (we współpracy z CONDOMFLY)
- kryzys widziany oczyma Young&Rubicam
- skarby Reklamoteki Jean Marie Boursicot: zaginione perły i srebra , hity i kicze z przeszłości
- Contrex według Claudea Leloucha
- lata 80-te – złoty wiek reklamy estońskiej
+ dodatkowy blok reklam w 3D
+ film Damiana Nenowa
Ponadto, dla fanów reklamowego szaleństwa, Multikino przewidziało konkursy z nagrodami i liczne atrakcje dodatkowe. Pełnoletni uczestnicy Nocy Reklamożerców, otrzymają prezent od producenta piwa Lech.
Po raz 8, polską edycję Nocy Reklamożerców organizuje sieć Multikino. W tym roku, w 12 kinach w całej Polsce, obędzie się reklamowe szaleństwo połączone z huczną, jubileuszową imprezą. 26 listopada, piątek, start o godz.: 21:30!
Podczas Nocy Reklamożerców nie obowiązuje żadna cenzura. Prezentowane są reklamy dotychczas zakazane, najbardziej szalone, śmieszne, mądre i na swój sposób wyjątkowe. Koneserzy docenią na pewno wstrząsające australijskie reklamy na rzecz bezpieczeństwa, motomaniacy - najlepsze reklamy samochodów, a fani nowych technologii -reklamy w 3D! Nie zabraknie też reklamy społecznej i skarbów z reklamoteki Jean Marie Boursicot.
Tegoroczny repertuar:
- najlepsze reklamy angielskie ( we współpracy z APA Adversiting Producer Association)
- najlepsze reklamy samochodów (we współpracy z Satcar Festival
- George Clooney i John Malkovich w reklamie Nespresso
- Budweiser – 35 lat temu i dziś
- najlepsze spoty agencji DDB
- zajączek Durexa - making off
- saga polskiego Żubra
- TAC - australijskie, szokujące kampanie na rzecz bezpieczeństwa drogowego
- najlepsze kampanie społeczne i humanitarne
- światowy przegląd reklam prezerwatyw (we współpracy z CONDOMFLY)
- kryzys widziany oczyma Young&Rubicam
- skarby Reklamoteki Jean Marie Boursicot: zaginione perły i srebra , hity i kicze z przeszłości
- Contrex według Claudea Leloucha
- lata 80-te – złoty wiek reklamy estońskiej
+ dodatkowy blok reklam w 3D
+ film Damiana Nenowa
Ponadto, dla fanów reklamowego szaleństwa, Multikino przewidziało konkursy z nagrodami i liczne atrakcje dodatkowe. Pełnoletni uczestnicy Nocy Reklamożerców, otrzymają prezent od producenta piwa Lech.