W piątek poznamy najgorsze z najgorszych reklam
2011-11-22 10:11:49 | WrocławNajgorsze reklamy funkcjonujące w polskiej przestrzeni publicznej poznamy już w piątek. Gala Hamletów o godz. 17:00 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.
Chamlety wymyślił prof. Michael Fleischer, wykładowca na Instytucie DiKS. - Za pośrednictwem chamleta wyrażamy nasz stosunek wobec praktyk firm reklamowych, które swoich klientów traktują szablonowo, cynicznie lub jeszcze gorzej – tłumaczy. - Zauważamy potrzebę innego podejścia do klienta, który nie ma potrzeby znać mechanizmów reklamy, ale wymaga dydaktycznego traktowania. Reklamiarze poza samą reklamą muszą edukować swoich klientów. Oczywiście to kosztuje czas a u nas reklamę robi się w poetyce ilościowej a nie jakościowej, czyli im więcej, tym lepiej
Chamlety zostaną przyznane w 5 kategoriach, a wręczą je członkowie kapituły, w której skład wchodzą: prof. Andrzej Zawada, prof. Jerzy Jastrzębski, prof. Aleksy Awdiejew, prof. Grażyna Habrajska, dr Michał Grech i Dirk Henkelmann, creative director z agencji TBWA. Przewodniczącym kapituły konkursu jest prof. Michael Fleischer.
Uroczysta gala odbędzie się 25 listopada 2011 roku w gmachu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej o godz. 17.00. Festiwal jest otwarty dla publiczności, wstęp wolny.
MAS
Fot. dziennikarstwo.uni.wroc.pl