"HR Disrupt" - nadchodzi 1. edycja konferencji
2018-06-21 11:39:33 | WrocławW środę, 27 czerwca, we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu HR Disrupt – Employer Branding Insights. O unikalności wydarzenia świadczy formuła dyskusji panelowych, do których zaproszono młodych ludzi, dopiero wkraczających na rynek pracy. Ich opinie i oceny często stanowią źródło informacji i inspiracji dla osób zajmujących się employer brandingiem.
– Głębokie zrozumienie potrzeb klienta i umiejętność projektowania scenariuszy przyszłości dla danej branży to dziś kluczowe kompetencje wśród osób zajmujących się budowaniem marki pracodawcy – tłumaczy Michał Ulidis, współorganizator i jeden z prelegentów konferencji. – HR Disrupt to wydarzenie, podczas którego, we współpracy z młodymi i profesjonalistami, spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak wygląda rynek pracy dziś, a jak będzie wyglądał w przyszłości. - dodaje.
Konferencja HR Disrupt została podzielona na dwie części – naukową oraz profesjonalną. W pierwszej słuchacze zapoznają się z opiniami osób, które na co dzień zajmują się teorią employer brandingu oraz budowaniem strategii wizerunkowych firm. Wystąpią m.in.: Szymon Sikorski, Michał Ulidis, Karina Stasiuk-Krajewska czy Dominik Lewiński. Na zakończenie panelu zaplanowano dyskusję pt. "Rynek pracy widziany oczami młodych", w której wezmą udział studenci Uniwersytetu SWPS. Po krótkiej przerwie rozpocznie się część druga, podczas której wystąpią praktycy. W trakcie dyskusji przeanalizowany zostanie obraz rynku pracy w Polsce. Odbędzie się także rozmowa o jego perspektywach oraz potencjalnych zagrożeniach.
Udział w konferencji HR Disrupt jest bezpłatny, obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja: https://hrdisrupt.evenea.pl/. Liczba miejsc jest ograniczona.
Organizatorem konferencji jest Uniwersytet SWPS (https://www.swps.pl/) wraz z agencją PR Publicon (http://publicon.pl/). Patronem merytorycznym wydarzenia jest portal branżowy hrpolska.pl, a patronem medialnym - dlaStudenta.pl i Newsello.pl.
Program konferencji
13.00 - 16.00 - Sesja naukowa. Wystąpią:
13:00 - 13:20 - Prawo pracy a Employer Branding - dr Ariel Przybyłowicz, Uniwersytet Wrocławski
13:20 - 13:40 - Demony powszednie - obraz korporacji w kinie - prof. dr hab. Agnieszka Nieracka, Uniwersytet SWPS
13:40 - 14:00 - Employer branding - konteksty systemowe - dr Dominik Lewiński, Uniwersytet SWPS
14:00 - 14:20 - Sesja pytań do prelegentów
14:20 - 14:40 - Dziennikarstwo tradycyjne w służbie Employer Brandingu - mgr Tomasz Wołodźko, Uniwersytet SWPS
14:40 - 15.00 - Employer Branding w kontekście pokoleń - dr Michał Grala, Uniwersytet SWPS
15:00 - 15:20 - Jak uczyć o Employer Brandingu - dr Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS
15:20 - 15:40 - Sesja pytań do prelegentów
15:40 - 16:00 - Przerwa
16:00 - 20:00 - Sesja "rynkowa". Wystąpią:
16:00 - 16:20 - Zrozumieć człowieka. Employer branding: dobre przykłady i praktyki - Szymon Sikorski, Publicon.
16:20 - 16:40 - Badania empiryczne jako fundament efektywnej strategii EB - Michał Ulidis, Uniwersytet SWPS, Publicon.
16:40 - 18:00 - Rynek pracy widziany oczami młodych - dyskusja z udziałem studentów. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.
18:00 - 18:30 - przerwa
18:30 - 20:00 - Rynek pracy w Polsce - perspektywy i zagrożenia - dyskusja z udziałem praktyków. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.
ip
fot. materiały prasowe/Uniwersytet SWPS