Zmień miasto
Studia Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w lokalnym wydaniu.

"HR Disrupt" - nadchodzi 1. edycja konferencji

2018-06-21

W środę, 27 czerwca, we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu HR Disrupt – Employer Branding Insights. O unikalności wydarzenia świadczy formuła dyskusji panelowych, do których zaproszono młodych ludzi, dopiero wkraczających na rynek pracy. Ich opinie i oceny często stanowią źródło informacji i inspiracji dla osób zajmujących się employer brandingiem.

Konferencja odbędzie się 27 czerwca.Głębokie zrozumienie potrzeb klienta i umiejętność projektowania scenariuszy przyszłości dla danej branży to dziś kluczowe kompetencje wśród osób zajmujących się budowaniem marki pracodawcy – tłumaczy Michał Ulidis, współorganizator i jeden z prelegentów konferencji. – HR Disrupt to wydarzenie, podczas którego, we współpracy z młodymi i profesjonalistami, spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak wygląda rynek pracy dziś, a jak będzie wyglądał w przyszłości. - dodaje.

Konferencja HR Disrupt została podzielona na dwie części – naukową oraz profesjonalną. W pierwszej słuchacze zapoznają się z opiniami osób, które na co dzień zajmują się teorią employer brandingu oraz budowaniem strategii wizerunkowych firm. Wystąpią m.in.: Szymon Sikorski, Michał Ulidis, Karina Stasiuk-Krajewska czy Dominik Lewiński. Na zakończenie panelu zaplanowano dyskusję pt. "Rynek pracy widziany oczami młodych", w której wezmą udział studenci Uniwersytetu SWPS. Po krótkiej przerwie rozpocznie się część druga, podczas której wystąpią praktycy. W trakcie dyskusji przeanalizowany zostanie obraz rynku pracy w Polsce. Odbędzie się także rozmowa o jego perspektywach oraz potencjalnych zagrożeniach.

Udział w konferencji HR Disrupt jest bezpłatny, obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja: https://hrdisrupt.evenea.pl/. Liczba miejsc jest ograniczona.

Organizatorem konferencji jest Uniwersytet SWPS (https://www.swps.pl/) wraz z agencją PR Publicon (http://publicon.pl/). Patronem merytorycznym wydarzenia jest portal branżowy hrpolska.pl, a patronem medialnym - dlaStudenta.pl i Newsello.pl.

Program konferencji

13.00 - 16.00 - Sesja naukowa. Wystąpią:

13:00 - 13:20 - Prawo pracy a Employer Branding - dr Ariel Przybyłowicz, Uniwersytet Wrocławski

13:20 - 13:40 - Demony powszednie - obraz korporacji w kinie - prof. dr hab. Agnieszka Nieracka, Uniwersytet SWPS

13:40 - 14:00 - Employer branding - konteksty systemowe - dr Dominik Lewiński, Uniwersytet SWPS

14:00 - 14:20 - Sesja pytań do prelegentów

14:20 - 14:40 - Dziennikarstwo tradycyjne w służbie Employer Brandingu - mgr Tomasz Wołodźko, Uniwersytet SWPS

14:40 - 15.00 - Employer Branding w kontekście pokoleń - dr Michał Grala, Uniwersytet SWPS

15:00 - 15:20 - Jak uczyć o Employer Brandingu - dr Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS

15:20 - 15:40 - Sesja pytań do prelegentów

15:40 - 16:00 - Przerwa

16:00 - 20:00 - Sesja "rynkowa". Wystąpią:

16:00 - 16:20 - Zrozumieć człowieka. Employer branding: dobre przykłady i praktyki - Szymon Sikorski, Publicon.

16:20 - 16:40 - Badania empiryczne jako fundament efektywnej strategii EB - Michał Ulidis, Uniwersytet SWPS, Publicon.

16:40 - 18:00 - Rynek pracy widziany oczami młodych - dyskusja z udziałem studentów. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.

18:00 - 18:30 - przerwa

18:30 - 20:00 - Rynek pracy w Polsce - perspektywy i zagrożenia - dyskusja z udziałem praktyków. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.

ip

fot. materiały prasowe/Uniwersytet SWPS

Ciekawe artykuły
Dodaj do:
  • Wykop
  • Flaker
  • Elefanta
  • Gwar
  • Delicious
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Google
  • Yahoo
Komentarzedodaj komentarz

Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy.

Niezbędnik studenta
FB dlaMaturzysty.pl reklama