zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:273325

Staż w dziale Obsługi Klienta


Firma Cargill oferuje klientom na całym świecie usługi i produkty spożywcze, rolne, finansowe i przemysłowe. Bazując na naszej wiedzy oraz 150-letnim doświadczeniu, wspólnie z rolnikami, klientami, przedstawicielami władz i społeczności lokalnych pomagamy ludziom żyć lepiej. 149 tys. naszych pracowników w 70 krajach z pasją, zaangażowaniem oraz poczuciem odpowiedzialności dba o zaopatrzenie w żywność mieszkańców naszej planety, zmniejszając jednocześnie negatywny wpływ na środowisko naturalne oraz dbając o rozwój społeczności, w których żyjemy i pracujemy.

Cargill, międzynarodowy producent oraz dostawca produktów i usług rolnych, spożywczych, finansowych oraz przemysłowych poszukuje  do oddziału w Bielanach Wrocławskich kandydatów na staż.

Staż w dziale Obsługi Klienta  
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie


Do podstawowych zadań takiej osoby należeć będą:
  • Ogólne zapoznanie się z strukturą i organizacją firmy.
  • Zarządzanie zamówieniami (wprowadzanie zamówień do systemów, modyfikacja zamówień w przypadku zapytań klientów lub działu produkcji czy transportu)
  • Zarządzanie reklamacjami (wprowadzania reklamacji do sytemu SalesForce, udzielanie informacji zwrotnej po rozpatrzeniu reklamacji)
  • Obsługa Service Cloud (SalesForce)
  • Fakturowanie i tworzenie korekt
  • Wysyłanie faktur do klientów poprzez obsługę platformy EDI np. Tungsten. BASFAR
  • Zarządzenie zamówieniami w całym europejskim łańcuchu dostaw
  • Tworzenie nowych klientów w systemie ERP
  • Obsługa systemów: JDE Edwards, SAP
  • Przygotowanie raportów
  • Zarządzanie małym portfolio klientów (samodzielna obsługa klienta około 5-10)
Zapoznanie z zakładem produkcyjnym.

Wymagania:
  • Dyspozycyjność minimum 3 dni robocze w tygodniu
  • Student/-tka kierunków związanych z transportem, zarządzaniem i inżynierią produkcji, ekonomią, bądź pokrewnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B1 (opcjonalnie)
  • Dyspozycyjność: minimum 3 dni robocze (24 godziny w tygodniu) przez okres 6 miesięcy
  • Komunikatywność, otwartość, umiejętność współpracy z innymi
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość
  • Gotowość do zdobywania i rozwijania nowych kwalifikacji, łatwość przyswajania wiedzy.

Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej korporacji o ugruntowanej pozycji na rynku - możliwość szlifowania języka angielskiego
  • 6-cio miesięczny staż z elastycznymi godzinami pracy
  • Pracę w systemie SAP
  • Możliwość zatrudnienia po stażu
  • Dobrą atmosferę 😊
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta,
wyślij nam swoje CV na adres:

rekrutacja_wroclaw@cargill.com

(zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami)

W temacie e-maila prosimy o podanie nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje



Firma Cargill oferuje klientom na całym świecie usługi i produkty spożywcze, rolne, finansowe i przemysłowe. Bazując na naszej wiedzy oraz 150-letnim doświadczeniu, wspólnie z rolnikami, klientami, przedstawicielami władz i społeczności lokalnych pomagamy ludziom żyć lepiej. 149 tys. naszych pracowników w 70 krajach z pasją, zaangażowaniem oraz poczuciem odpowiedzialności dba o zaopatrzenie w żywność mieszkańców naszej planety, zmniejszając jednocześnie negatywny wpływ na środowisko naturalne oraz dbając o rozwój społeczności, w których żyjemy i pracujemy.

Cargill, międzynarodowy producent oraz dostawca produktów i usług rolnych, spożywczych, finansowych oraz przemysłowych poszukuje  do oddziału w Bielanach Wrocławskich kandydatów na staż.

Staż w dziale Obsługi Klienta  
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie



Do podstawowych zadań takiej osoby należeć będą:
  • Ogólne zapoznanie się z strukturą i organizacją firmy.
  • Zarządzanie zamówieniami (wprowadzanie zamówień do systemów, modyfikacja zamówień w przypadku zapytań klientów lub działu produkcji czy transportu)
  • Zarządzanie reklamacjami (wprowadzania reklamacji do sytemu SalesForce, udzielanie informacji zwrotnej po rozpatrzeniu reklamacji)
  • Obsługa Service Cloud (SalesForce)
  • Fakturowanie i tworzenie korekt
  • Wysyłanie faktur do klientów poprzez obsługę platformy EDI np. Tungsten. BASFAR
  • Zarządzenie zamówieniami w całym europejskim łańcuchu dostaw
  • Tworzenie nowych klientów w systemie ERP
  • Obsługa systemów: JDE Edwards, SAP
  • Przygotowanie raportów
  • Zarządzanie małym portfolio klientów (samodzielna obsługa klienta około 5-10)
Zapoznanie z zakładem produkcyjnym.

Wymagania:
  • Dyspozycyjność minimum 3 dni robocze w tygodniu
  • Student/-tka kierunków związanych z transportem, zarządzaniem i inżynierią produkcji, ekonomią, bądź pokrewnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B1 (opcjonalnie)
  • Dyspozycyjność: minimum 3 dni robocze (24 godziny w tygodniu) przez okres 6 miesięcy
  • Komunikatywność, otwartość, umiejętność współpracy z innymi
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość
  • Gotowość do zdobywania i rozwijania nowych kwalifikacji, łatwość przyswajania wiedzy.

Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej korporacji o ugruntowanej pozycji na rynku - możliwość szlifowania języka angielskiego
  • 6-cio miesięczny staż z elastycznymi godzinami pracy
  • Pracę w systemie SAP
  • Możliwość zatrudnienia po stażu
  • Dobrą atmosferę 😊
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta,
wyślij nam swoje CV na adres:

rekrutacja_wroclaw@cargill.com

(zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami)

W temacie e-maila prosimy o podanie nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje


REKLAMA

Polecane oferty

Praktyki i Staże

Praktyki i Staże w branży

Praktyki i Staże na stanowisku

FB dlaMaturzysty.pl reklama