ID:274403
Technical Sales Support
Opis firmy:
KOMSA Polska jest jednym z liderów dystrybucji artykułów z branży ICT. Firma jest spółką córką niemieckiego koncernu KOMSA AG.
W ofercie posiadamy szerokie portfolio ICT, które stanowią głównie mobilne produkty telekomunikacyjne, akcesoria, urządzenia nawigacyjne, elektronika użytkowa, sprzęt IT, smart oraz outdoor& wearables.
KOMSA Polska to firma, która wyrosła z pasji i odwagi. Wciąż doskonalimy nasze rozwiązania i procesy w poszukiwaniu innowacji. Nasi pracownicy to świetni eksperci – wierzymy w ich kreatywność, zaangażowanie i chęć do dzielenia się swoją wiedzą.
Opis stanowiska:
• Wspieranie handlowców w trakcie spotkań z klientami.
• Projektowanie rozwiązań technicznych na podstawie analizy potrzeb klientów.
• Przygotowywanie koncepcji rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.
• Dobór rozwiązań sprzętowych na potrzeby projektów.
• Współpraca z integratorami i producentami w przygotowaniu niestandardowych rozwiązań.
• Prezentowanie u klientów funkcjonalności proponowanych rozwiązań.
• Upowszechnianie nowych technologii i rozwiązań opracowanych przez producentów i Komsa (wsparcie poprzez moduły szkoleniowe, e-learning, webinaria itp.).
• Tworzenie webinarów.
Oczekujemy:
• Doświadczenie mile widziane.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
• Praktyczna znajomość rozwiązań sieciowych LAN i WLAN oraz Cloud.
• Nastawienie na proaktywne działanie i skuteczną obsługę klienta.
• Zainteresowanie aktualnymi trendami technologicznymi.
• Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa w działaniu.
• Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
• Rozwój w międzynarodowej grupie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
• Pracę w systemie hybrydowym.
• Pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisport, grupowe ubezpieczenie, opieka medyczna).
Dane kontaktowe:
hr@komsa.pl