ID:241808
Specjalista/ka ds. zakupów
Numer referencyjny: a0t5800000OawVeAAJ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. zakupów
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:- koordynowanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami,
- prowadzenie negocjacji handlowych, składanie zamówień, obsługa reklamacji,
- systematyczna ocena dostawców,
- wykonywanie analizy produktów i cen na potrzeby nowych projektów w ramach organizacji,
- kontakt z dostawcami w języku polskim, angielskim i czeskim.
Oczekiwania: - wykształcenie wyższe,
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zakupami,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- płynna znajomość języka angielskiego,
- mile widziana znajomość języka czeskiego lub słowackiego.
Oferujemy:- samodzielne i pełne wyzwań stanowisko,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. zakupów
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- koordynowanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami,
- prowadzenie negocjacji handlowych, składanie zamówień, obsługa reklamacji,
- systematyczna ocena dostawców,
- wykonywanie analizy produktów i cen na potrzeby nowych projektów w ramach organizacji,
- kontakt z dostawcami w języku polskim, angielskim i czeskim.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zakupami,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- płynna znajomość języka angielskiego,
- mile widziana znajomość języka czeskiego lub słowackiego.
Oferujemy:
- samodzielne i pełne wyzwań stanowisko,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów.