zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:241808

Specjalista/ka ds. zakupów

Numer referencyjny: a0t5800000OawVeAAJ

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka ds. zakupów
Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:
  • koordynowanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami,
  • prowadzenie negocjacji handlowych, składanie zamówień, obsługa reklamacji,
  • systematyczna ocena dostawców,
  • wykonywanie analizy produktów i cen na potrzeby nowych projektów w ramach organizacji,
  • kontakt z dostawcami w języku polskim, angielskim i czeskim.
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zakupami,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • płynna znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana znajomość języka czeskiego lub słowackiego.
Oferujemy:
  • samodzielne i pełne wyzwań stanowisko,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka ds. zakupów

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:
  • koordynowanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami,
  • prowadzenie negocjacji handlowych, składanie zamówień, obsługa reklamacji,
  • systematyczna ocena dostawców,
  • wykonywanie analizy produktów i cen na potrzeby nowych projektów w ramach organizacji,
  • kontakt z dostawcami w języku polskim, angielskim i czeskim.
Oczekiwania: 
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zakupami,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • płynna znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana znajomość języka czeskiego lub słowackiego.
Oferujemy:
  • samodzielne i pełne wyzwań stanowisko,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama