ID:257630
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Numer referencyjny: a0t4H00000tFBLnQAO
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:- komunikacja z klientami niemieckojęzycznymi (telefon, e-mail, czat, inne formy dostępne w e-commerce),
- monitorowanie realizacji zamówień oraz wsparcie techniczne klientów,
- obsług reklamacji (w tym zarządzanie zwrotami),
- praca w oparciu o wewnętrze systemy informatyczne,
- sporządzanie ofert,
- kontakty z firmami logistycznymi.
Wymagania:- warunek konieczny: znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 - umiejętność swobodnej konwersacji i czytania poczty elektronicznej - rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w języku niemieckim,
- doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub dziale sprzedaży,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzanych zadań,
- komunikatywność, punktualność, odpowiedzialność,
- zaangażowanie i entuzjazm,
- wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem ,
- mile widziane doświadczenie w branży logistycznej, budowlanej lub DIY.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, bezpośrednio w firmie naszego klienta z siedzibą w centrum Wrocławia,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- realny rozwój zawodowy,
- miłą i przyjazną atmosferę w pracy,
- po okresie próbnym gwarantujemy prywatną opiekę medyczną oraz kursy doskonalenia języków obcych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:komunikacja z klientami niemieckojęzycznymi (telefon, e-mail, czat, inne formy dostępne w e-commerce),
monitorowanie realizacji zamówień oraz wsparcie techniczne klientów,
obsług reklamacji (w tym zarządzanie zwrotami),
praca w oparciu o wewnętrze systemy informatyczne,
sporządzanie ofert,
kontakty z firmami logistycznymi.
Wymagania:warunek konieczny: znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 - umiejętność swobodnej konwersacji i czytania poczty elektronicznej - rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w języku niemieckim,
doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub dziale sprzedaży,
bardzo dobra znajomość MS Office,
dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzanych zadań,
komunikatywność, punktualność, odpowiedzialność,
zaangażowanie i entuzjazm,
wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem ,
mile widziane doświadczenie w branży logistycznej, budowlanej lub DIY.
Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, bezpośrednio w firmie naszego klienta z siedzibą w centrum Wrocławia,
atrakcyjne wynagrodzenie,
realny rozwój zawodowy,
miłą i przyjazną atmosferę w pracy,
po okresie próbnym gwarantujemy prywatną opiekę medyczną oraz kursy doskonalenia języków obcych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.