zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:255509

Specjalista ds administracjyjno - finansowych

Firma: Black Point S.A.

Stanowisko: Pracownik Administracyjny

Miejsce pracy: woj. dolnośląskie, Wrocław

Data publikacji: 2021-03-02

 

Branża: Bankowość / Finanse, Administracja biurowa

Rodzaj: Praca stała

Liczba wakatów: 1

Liczba godzin dziennie: 8

Godziny pracy:


  • poniedziałek:8 - 16
  • wtorek:8 - 16
  • środa:8 - 16
  • czwartek:8 - 16
  • piątek:8 - 16

Opis firmy:

O firmie

Jesteśmy Black Point, tworzymy materiały eksploatacyjne do drukarek. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zespołowi specjalistów i ciągłej chęci rozwoju, od ponad 30 lat realizujemy naszą misję - koniec problemów z drukowaniem i pomagamy ludziom którzy chcą drukować. 

Nasze „Dlaczego” 
Tworzymy rozwiązania i dzielimy się wiedzą aby Twój wydruk, Twój biznes i Twoja planeta codziennie na tym zyskały.

Produkt

Projektujemy, produkujemy, testujemy i dystrybuujemy materiały do druku, które spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Jesteśmy pewni naszych produktów, dlatego dajemy bezterminową gwarancję a wszelkie produkty niespełniające Twoich wymagań wymieniamy od ręki. Konkurujemy na rynku, na którym słowo “jakość” mylone jest z “jakoś”. My bierzemy odpowiedzialność za to co stworzyliśmy, a Ty już nigdy nie będziesz miał problemu z drukiem. 
Black Point - bez problemu.

Hasło i coś więcej

Black Point – bez problemu. To nasze hasło, slogan, baseline, ale i coś więcej. Dobrze opisuje nasz sposób myślenia. Możemy powiedzieć, że to jakby deklaracja misji w wersji super skondensowanej. To nasze zupełnie uniwersalne sformułowanie. 

Opis stanowiska:

Jeśli jesteś kreatywny, odpowiedzialny i lubisz wyzwania… dołącz do nas - oto  zadania:
  • organizacja codziennej pracy biura 
  • organizacja pracy Zarządu oraz cyklicznej pracy RN firmy
  • sporządzanie raportów oraz różnorodnych dokumentów
  • nadzór nad dokumentacją kosztową firmy
  • dekretacja i opisywanie stałych faktur kosztowych
  • analiza zobowiązań do płatności
  • przygotowywanie przelewów pieniężnych w systemie ERP
  • kontrola stanu należności – przygotowywanie comiesięcznych raportów
  • organizacja i nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie, w tym obsługa poczty i centrali firmowej, archiwizowanie dokumentacji firmowej
  • dbałość o odpowiedni przepływ informacji między działami firmy oraz kontakt z klientami i kontrahentami przedsiębiorstwa
  • realizacja zakupów administracyjnych i biurowych dla firmy
  • dbałość o wygląd, estetykę biura
  • planowanie i organizacja spotkań firmowych
  • organizacja podróży służbowych oraz przygotowywanie dokumentów delegacyjnych

Oczekujemy:

  • budowanie dobrych relacji z ludźmi, komunikatywność, nienaganna kultura osobista
  • doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą), radzenie sobie ze stresem i presją czasu
  • samodzielność, sumienność i dokładność
  • znajomość języka angielskiego w stopniu w pełni komunikatywnym, mile widziany dodatkowo język niemiecki
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • znajomość pakietu Office – szczególnie programu Exel
  • mile widziani kandydaci z doświadczeniem lub studenci kierunków związanych z finansami i controllingiem, zarządzaniem lub administracją

Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych – nie wymagamy doświadczenia;
  • Praca na jedną zmianę od 8 do 16.
  • Ciekawą i samodzielną pracę;
  • Dofinansowanie do karty multisport i nauki języka angielskiego;
  • Ubezpieczenie grupowe;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Imprezy integracyjne;
  • Możliwość rozwoju zawodowego.



REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama