ID:251907
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta - Infolinia Medyczna
Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy naszej firmie niepowtarzalny charakter.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta - Infolinia Medyczna
Twoje zadania:
- udzielanie informacji z zakresu korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej i funkcjonowania systemu ubezpieczenia zdrowotnego,
- przekazywanie informacji dot. dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń, wysokości składki, zasad dot. e-recept, e-skierowań i e-zwolnień i innych skierowań i zaświadczeń,
- informowanie o prawach i obowiązkach pacjenta,
- dbanie o wysoką jakość obsługi.
Jeżeli:
- posiadasz wykształcenie średnie,
- posiadasz status Studenta
- cechuje Ciebie pozytywne nastawienie :),
- jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą relacje i lubisz pracę z ludźmi!
- chcesz pracować przy największym projekcie infolinii medycznej w Polsce,
- to aplikuj i razem z nami wspieraj zdrowie Polaków!
Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszego zespołu, gwarantujemy, że rozwiniesz swoje umiejętności przy największym tego typu projekcie w Polsce, jak również zyskasz nowe doświadczenie zawodowe! Otrzymasz wsparcie managera i trenera, pakiet szkoleń i atrakcyjny system premiowy! W tygodniu otrzymasz świeże owoce, skorzystasz z naszej strefy relaksu :). Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej! Czekamy na Ciebie!
Miejsce:Wrocław |
|
|
Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy naszej firmie niepowtarzalny charakter.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta - Infolinia Medyczna
Twoje zadania:
udzielanie informacji z zakresu korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej i funkcjonowania systemu ubezpieczenia zdrowotnego,
przekazywanie informacji dot. dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń, wysokości składki, zasad dot. e-recept, e-skierowań i e-zwolnień i innych skierowań i zaświadczeń,
informowanie o prawach i obowiązkach pacjenta,
dbanie o wysoką jakość obsługi.
Jeżeli:
posiadasz wykształcenie średnie,
posiadasz status Studenta
cechuje Ciebie pozytywne nastawienie :),
jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą relacje i lubisz pracę z ludźmi!
chcesz pracować przy największym projekcie infolinii medycznej w Polsce,
to aplikuj i razem z nami wspieraj zdrowie Polaków!
Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszego zespołu, gwarantujemy, że rozwiniesz swoje umiejętności przy największym tego typu projekcie w Polsce, jak również zyskasz nowe doświadczenie zawodowe! Otrzymasz wsparcie managera i trenera, pakiet szkoleń i atrakcyjny system premiowy! W tygodniu otrzymasz świeże owoce, skorzystasz z naszej strefy relaksu :). Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej! Czekamy na Ciebie!
Miejsce:Wrocław