zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:242151

Specjalista ds. Organizacji i Sprzedaży Szkoleń



Specjalista ds. Organizacji
i Sprzedaży Szkoleń



EY Academy of Business istnieje na polskim
rynku szkoleniowym od 1993 roku oferując
szeroki zakres specjalistycznych szkoleń,
zróżnicowanych pod względem tematyki
i metodyki ich prowadzenia. Nasi
wykładowcy mają doświadczenie zarówno
akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia
w biznesie. Nasze dyplomy są gwarancją
i potwierdzeniem zdobytej wiedzy. Wspieramy
również firmy i organizacje w rozwoju
menedżerów i pracowników oferując
kompleksowe, nastawione na zmianę
i dostosowane do potrzeb rozwiązania.
Zespół EY Academy of Business
tworzą młodzi i energiczni ludzie,
dzięki którym jesteśmy w stanie oferować
naszym klientom najwyższą jakość obsługi

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy
różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia
naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim
kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji,
niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji
" width="187" height="29">seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek
" width="187" height="29">innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

Zakres zadań:
  • utrzymywanie i budowanie dobrych relacji z klientami,
  • aktywna sprzedaż szkoleń organizowanych we Wrocławiu i okolicach,
  • współpraca z uczelniami wyższymi oraz międzynarodowymi organizacjami,
  • kontakty z klientami: bieżąca administracja i obsługa szkoleń, tzn.:opieka nad uczestnikami szkoleń
  • udzielanie profesjonalnej informacji dotyczącej oferty E&Y Academy of Business w zakresie usług szkoleniowych, 
  • doradzanie klientom w zakresie optymalnych rozwiązań szkoleniowych,
    zarządzanie obiegiem dokumentów związanych z realizacją szkoleń (np. mowy, nadzór nad płatnościami, itp.),

  • rezerwacja i przygotowanie sal na szkolenia, 
  • bieżący kontakt z trenerami oraz dostawcami usług,
  • nadzór nad materiałami szkoleniowymi,przygotowywanie i uaktualnianie ofert/ harmonogramów szkoleń.
 Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów,
  • bardzo dobrej znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • łatwości nawiązywania kontaktów z klientami,
  • umiejętności analizy potrzeb klienta,
  • samodzielności w działaniu i umiejętności podejmowania decyzji,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w firmach z branży szkoleniowej oraz zainteresowanie tematyką szkoleń a także doświadczenie w sprzedaży usług.
 Oferujemy:






O EY Polska
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiąz
ującym prawem.


Specjalista ds. Organizacji i Sprzedaży Szkoleń

EY Academy of Business istnieje na polskim rynku szkoleniowym od 1993 roku oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Nasi wykładowcy mają doświadczenie zarówno akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Nasze dyplomy są gwarancją i potwierdzeniem zdobytej wiedzy. Wspieramy również firmy i organizacje w rozwoju menedżerów i pracowników oferując kompleksowe, nastawione na zmianę i dostosowane do potrzeb rozwiązania. Zespół EY Academy of Business tworzą młodzi i energiczni ludzie, dzięki którym jesteśmy w stanie oferować naszym klientom najwyższą jakość obsługi.

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

Zakres zadań:
  • utrzymywanie i budowanie dobrych relacji z klientami,
  • aktywna sprzedaż szkoleń organizowanych we Wrocławiu i okolicach,
  • współpraca z uczelniami wyższymi oraz międzynarodowymi organizacjami,
  • kontakty z klientami: bieżąca administracja i obsługa szkoleń, tzn.:
  • opieka nad uczestnikami szkoleń,
  • udzielanie profesjonalnej informacji dotyczącej oferty E&Y Academy of Business w zakresie usług szkoleniowych,
  • doradzanie klientom w zakresie optymalnych rozwiązań szkoleniowych,
  • zarządzanie obiegiem dokumentów związanych z realizacją szkoleń (np. mowy, nadzór nad płatnościami, itp.),
  • rezerwacja i przygotowanie sal na szkolenia,
  • bieżący kontakt z trenerami oraz dostawcami usług,
  • nadzór nad materiałami szkoleniowymi,
  • przygotowywanie i uaktualnianie ofert/ harmonogramów szkoleń.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów,
  • bardzo dobrej znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • łatwości nawiązywania kontaktów z klientami,
  • umiejętności analizy potrzeb klienta,
  • samodzielności w działaniu i umiejętności podejmowania decyzji,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w firmach z branży szkoleniowej oraz zainteresowanie tematyką szkoleń a także doświadczenie w sprzedaży usług.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama