Specjalista ds. Organizacji i Sprzedaży Szkoleń |
EY Academy of Business istnieje na polskim rynku szkoleniowym od 1993 roku oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Nasi wykładowcy mają doświadczenie zarówno akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Nasze dyplomy są gwarancją i potwierdzeniem zdobytej wiedzy. Wspieramy również firmy i organizacje w rozwoju menedżerów i pracowników oferując kompleksowe, nastawione na zmianę i dostosowane do potrzeb rozwiązania. Zespół EY Academy of Business tworzą młodzi i energiczni ludzie, dzięki którym jesteśmy w stanie oferować naszym klientom najwyższą jakość obsługi
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy
różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia
naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim
kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji,
niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji
" width="187" height="29">seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek
" width="187" height="29">innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
- utrzymywanie i budowanie dobrych relacji z klientami,
- aktywna sprzedaż szkoleń organizowanych we Wrocławiu i okolicach,
- współpraca z uczelniami wyższymi oraz międzynarodowymi organizacjami,
- kontakty z klientami: bieżąca administracja i obsługa szkoleń, tzn.:opieka nad uczestnikami szkoleń
- udzielanie profesjonalnej informacji dotyczącej oferty E&Y Academy of Business w zakresie usług szkoleniowych,
- doradzanie klientom w zakresie optymalnych rozwiązań szkoleniowych,
zarządzanie obiegiem dokumentów związanych z realizacją szkoleń (np. mowy, nadzór nad płatnościami, itp.),
- rezerwacja i przygotowanie sal na szkolenia,
- bieżący kontakt z trenerami oraz dostawcami usług,
- nadzór nad materiałami szkoleniowymi,przygotowywanie i uaktualnianie ofert/ harmonogramów szkoleń.
Od kandydatów oczekujemy: |
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów,
- bardzo dobrej znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- łatwości nawiązywania kontaktów z klientami,
- umiejętności analizy potrzeb klienta,
- samodzielności w działaniu i umiejętności podejmowania decyzji,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w firmach z branży szkoleniowej oraz zainteresowanie tematyką szkoleń a także doświadczenie w sprzedaży usług.
O EY Polska Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał. Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy. Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiąz ującym prawem.
|