Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim i słowackim
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCDS - organizacji z branży contact center, tworzonej przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywni ludzie sprawiają, że CCDS należy do największej grupy call center w Polsce.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim i słowackim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim i słowackim
Miejsce pracy:
Wrocław
Zadania:
profesjonalna obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim,
udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania Klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej,
budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród Klientów.
Oczekiwania:
znajomość języka polskiego lub języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację z przełożonym,
znajomość języka czeskiego na poziomie C1,
znajomość języka słowackiego na poziomie minimum B2,
zaangażowanie i sumienność w powierzone obowiązki,
umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby Klientów,
wysoka orientacja na cel i Klientów.
Oferujemy:
możliwość pracy zdalnej po 8-dniowym okresie wdrożenia we Wrocławiu,
możliwość pracy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-20:00 oraz niedziele i święta w godzinach 9:00-20:00 (elastyczny grafik),
atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe oraz premie,
kompleksowe wdrożenie do nowej roli, wsparcie trenera, managera oraz innych działów,
pracę w przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosferze.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim i słowackim
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCDS - organizacji z branży contact center, tworzonej przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywni ludzie sprawiają, że CCDS należy do największej grupy call center w Polsce.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim i słowackim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim i słowackim
Miejsce pracy:
Wrocław
Zadania:
profesjonalna obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim,
udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania Klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej,
budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród Klientów.
Oczekiwania:
znajomość języka polskiego lub języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację z przełożonym,
znajomość języka czeskiego na poziomie C1,
znajomość języka słowackiego na poziomie minimum B2,
zaangażowanie i sumienność w powierzone obowiązki,
umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby Klientów,
wysoka orientacja na cel i Klientów.
Oferujemy:
możliwość pracy zdalnej po 8-dniowym okresie wdrożenia we Wrocławiu,
możliwość pracy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-20:00 oraz niedziele i święta w godzinach 9:00-20:00 (elastyczny grafik),
atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe oraz premie,
kompleksowe wdrożenie do nowej roli, wsparcie trenera, managera oraz innych działów,
pracę w przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosferze.