zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:260369

Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)

Firma: CCIG Group Sp. z o.o.

Stanowisko: Administrator IT

Miejsce pracy: woj. dolnośląskie, Wrocław

Data publikacji: 2021-10-19

 

Branża: Nowe technologie / IT

Rodzaj: Praca stała

Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 4000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.

Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia) Miejsce pracy: Wrocław

Twoje przyszłe zadania:

Przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT,
Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie,
Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy,
Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników,


Oczekujemy od Ciebie:

Wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika),
Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły,
Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się,
Dyspozycyjności (studia zaoczne, zdalne lub "luźny" plan zajęć).


 

Mile widziane:

Doświadczenie zawodowe w serwisach, informatycznych, service desku,
Podstawowa znajomości ITIL,
Podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows.


Oferujemy:

Stabilne warunki współpracy,
Stawkę godzinową plus premię,
Benefity,
Luźną atmosferę,
Elastyczne godziny pracy,
Nieograniczoną ilość kawy :)


Aplikuj
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama