ID:260369
Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)
Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 4000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.
Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)
Twoje przyszłe zadania:
- Przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT,
- Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie,
- Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy,
- Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników,
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika),
- Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły,
- Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się,
- Dyspozycyjności (studia zaoczne, zdalne lub "luźny" plan zajęć).
Mile widziane:
- Doświadczenie zawodowe w serwisach, informatycznych, service desku,
- Podstawowa znajomości ITIL,
- Podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows.
Oferujemy:
- Stabilne warunki współpracy,
- Stawkę godzinową plus premię,
- Benefity,
- Luźną atmosferę,
- Elastyczne godziny pracy,
- Nieograniczoną ilość kawy :)
Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 4000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.
Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)
Miejsce pracy:
Wrocław
Twoje przyszłe zadania:
Przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT,
Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie,
Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy,
Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników,
Oczekujemy od Ciebie:
Wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika),
Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły,
Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się,
Dyspozycyjności (studia zaoczne, zdalne lub "luźny" plan zajęć).
Mile widziane:
Doświadczenie zawodowe w serwisach, informatycznych, service desku,
Podstawowa znajomości ITIL,
Podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows.
Oferujemy:
Stabilne warunki współpracy,
Stawkę godzinową plus premię,
Benefity,
Luźną atmosferę,
Elastyczne godziny pracy,
Nieograniczoną ilość kawy :)
Aplikuj