Firma: Deloitte Polska
Stanowisko: Pracownik działu IT
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie, Wrocław
Data publikacji: 2017-10-06
Branża: Inne, Marketing / Reklama / Public Relation, Finanse / Ekonomia, Administracja biurowa, Praktyki / Staże
Rodzaj: Praca stała
Pracownik działu IT Helpdesk O Deloitte Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka Kogo szukamy: Jeżeli masz wykształcenie techniczne ( informatyka lub pokrewne), posiadasz znajomość systemów Windows oraz problematyki sieciowej, jesteś osobą komunikatywną, odporną na stres, umiejącą pracować w grupie a Twoim dodatkowym atutem jest znajomość macOS/iOS X, wygląda na to, że mamy dla Ciebie pracę. Twoja przyszła rola: Do Twoich zadań należeć będzie:
Z naszej strony możesz liczyć na umowę o pracę na czas określony 1 rok (z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony) w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy. Oferujemy przyjazną atmosferę pracy. |
dlaStudenta.pl - woj. dolnośląskie, Wrocław
CCIG Group - woj. łódzkie, Łódź
Trenkwalder - woj. mazowieckie, Warszawa