zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:235318

Pracownik działu IT Helpdesk








 
Pracownik działu IT Helpdesk



O Deloitte

Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka



Kogo szukamy:

Jeżeli masz wykształcenie techniczne ( informatyka lub pokrewne), posiadasz znajomość systemów Windows oraz problematyki sieciowej, jesteś osobą komunikatywną, odporną na stres, umiejącą pracować w grupie a Twoim dodatkowym atutem jest znajomość macOS/iOS X, wygląda na to, że mamy dla Ciebie pracę.


Twoja przyszła rola:

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Bezpośrednia pomoc techniczna pracownikom w problemach ze sprzętem komputerowym i aplikacjach zainstalowanych na komputerach;
  • Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery PC, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej);
  • Zdalna opieka nad systemami informatycznymi poza główną lokalizacją firmy;
  • Przygotowanie konfiguracji stacji roboczych (desktopy, laptopy);
  • Wsparcie administratora systemów.
Co oferujemy:

Z naszej strony możesz liczyć na umowę o pracę na czas określony 1 rok (z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony) w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy. Oferujemy przyjazną atmosferę pracy.











Pracownik działu IT Helpdesk


O Deloitte

Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka

Kogo szukamy:

Jeżeli masz wykształcenie techniczne ( informatyka lub pokrewne), posiadasz znajomość systemów Windows oraz problematyki sieciowej, jesteś osobą komunikatywną, odporną na stres, umiejącą pracować w grupie a Twoim dodatkowym atutem jest znajomość macOS/iOS X, wygląda na to, że mamy dla Ciebie pracę.

Twoja przyszła rola:

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Bezpośrednia pomoc techniczna pracownikom w problemach ze sprzętem komputerowym i aplikacjach zainstalowanych na komputerach;
  • Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery PC, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej);
  • Zdalna opieka nad systemami informatycznymi poza główną lokalizacją firmy;
  • Przygotowanie konfiguracji stacji roboczych (desktopy, laptopy);
  • Wsparcie administratora systemów.

Co oferujemy:

Z naszej strony możesz liczyć na umowę o pracę na czas określony 1 rok (z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony) w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy. Oferujemy przyjazną atmosferę pracy.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama