ID:253311
Praca dla Studentów zaocznych - Specjalista ds. obsługi Klienta
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Praca dla Studentów zaocznych - Specjalista ds. obsługi Klienta
Twoje zadania na projekcie:
- Prowadzenie rozmów z klientami z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług,
- Rozmowy z klientami w języku polskim i angielskim,
- Odbieranie połączeń przychodzących, obsługa zgłoszeń mailowych, kontakt zwrotny z klientami,
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami spółki.
Nasze oczekiwania:
- Posiadanie statusu studenta, tryb zaoczny - warunek konieczny,
- Możliwość współpracy od zaraz i dyspozycyjność na co najmniej 3 mc. ,
- Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną konwersację - warunek konieczny,
- Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania.
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- Regularne wynagrodzenie wypłacane dwa razy w miesiącu (podstawa oraz premie)
- Elastyczny grafik współpracy w zależności od potrzeb Kandydata,
- Pakiet wdrożeniowy i wsparcie na każdym kroku,
- Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,
- Pracę w centrum Wrocławia,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
Miejsce:Wrocław |
Wrocław |
|
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Praca dla Studentów zaocznych - Specjalista ds. obsługi Klienta
Twoje zadania na projekcie:
Prowadzenie rozmów z klientami z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług,
Rozmowy z klientami w języku polskim i angielskim,
Odbieranie połączeń przychodzących, obsługa zgłoszeń mailowych, kontakt zwrotny z klientami,
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami spółki.
Nasze oczekiwania:
Posiadanie statusu studenta, tryb zaoczny - warunek konieczny,
Możliwość współpracy od zaraz i dyspozycyjność na co najmniej 3 mc. ,
Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną konwersację - warunek konieczny,
Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów,
Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania.
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
Regularne wynagrodzenie wypłacane dwa razy w miesiącu (podstawa oraz premie)
Elastyczny grafik współpracy w zależności od potrzeb Kandydata,
Pakiet wdrożeniowy i wsparcie na każdym kroku,
Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,
Pracę w centrum Wrocławia,
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
Miejsce:Wrocław
Wrocław