ID:258080
Lider zespołu call center z językiem niemieckim
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów, wyspecjalizowanych w różnych kanałach komunikacji. Jesteśmy największym call center w Polsce, z placówkami w ponad 13 miastach w Polsce i w Ukrainie. Obecnie poszukujemy lidera zespołu call center we Wrocławiu.
Lider zespołu call center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Twoje zadania:
- zarządzanie zespołem infolinijnym lub sprzedażowym,
- układanie grafików, planowanie pracy zespołu,
- motywowanie zespołu do osiągania najlepszych rezultatów,
- raportowanie i inne działania zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
Nasze oczekiwania
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
- biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 (warunek konieczny),
- umiejętność współpracy w zespole, umiejętność budowania i utrzymywania relacji,
- otwartość, komunikatywność, orientacja na wyniki.
Oferujemy dla Ciebie:
- długofalową współpracę,
- profesjonalne wdrożenie do nowej roli,
- wsparcie przełożonego,
- możliwość rozwoju zawodowego w największym call center w Polsce,
- pakiet benefitów, dostęp do karty multisport, ubezpieczenia oraz Luxmed,
- miłą atmosferę w zgranym zespole :).
Opublikowane przez:
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów, wyspecjalizowanych w różnych kanałach komunikacji. Jesteśmy największym call center w Polsce, z placówkami w ponad 13 miastach w Polsce i w Ukrainie. Obecnie poszukujemy lidera zespołu call center we Wrocławiu.
Lider zespołu call center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Twoje zadania:
zarządzanie zespołem infolinijnym lub sprzedażowym,
układanie grafików, planowanie pracy zespołu,
motywowanie zespołu do osiągania najlepszych rezultatów,
raportowanie i inne działania zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
Nasze oczekiwania
wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 (warunek konieczny),
umiejętność współpracy w zespole, umiejętność budowania i utrzymywania relacji,
otwartość, komunikatywność, orientacja na wyniki.
Oferujemy dla Ciebie:
długofalową współpracę,
profesjonalne wdrożenie do nowej roli,
wsparcie przełożonego,
możliwość rozwoju zawodowego w największym call center w Polsce,
pakiet benefitów, dostęp do karty multisport, ubezpieczenia oraz Luxmed,
miłą atmosferę w zgranym zespole :).
Opublikowane przez: