ID:255521
Lider Call Center (Infolinia Sprzedażowa)
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy i nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce.
Lider Call Center (Infolinia Sprzedażowa)
Do Twoich codziennych wyzwań, będzie należało między innymi:
- Zarządzanie zespołem na projekcie infolinii sprzedażowej,
- Nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
- Przygotowanie raportów niezbędnych do analizy,
- Monitorowanie, analiza aktualnych wyników,
- Współpraca z klientem zewnętrznym.
- Rozwój doradców - prowadzenie warsztatów kompetencyjnych, coaching, przekazywanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie zespołu,
- Codzienna motywacja zespołu,
- Współpraca z innymi działami - Działem szkoleń oraz HR.
Pasujemy do siebie, jeśli:
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie w branży telekomunikacyjnej,
- Potrafisz motywować innych do działania,
- Lubisz i potrafisz dzielić się wiedzą i swoim doświadczeniem,
- Znasz techniki sprzedażowe oraz podstawowe wskaźniki,
- Posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz komunikatywność,
- Mile widziane: doświadczenie w zarządzaniu.
Co możemy Ci zaoferować?
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus programy premiowe za realizację celów,
- Szeroki wachlarz benefitów, takich jak karta multisport, ubezpieczenie, pakiet medyczny Luxmed,
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- Praca w przyjaznej atmosferze,
- Pakiety szkoleń z zakresu kompetencji miękkich (motywacja zespołu, badanie kompetencji, zarządzanie czasem) oraz twardych (warsztaty ofertowe, szkolenia systemowe),
- Po okresie wdrożeniowym możliwość pracy w systemie hybrydowym (praca w biurze/zdalna),
- Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon.
Miejsce:Wrocław |
Wrocław |
|
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy i nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce.
Lider Call Center (Infolinia Sprzedażowa)
Do Twoich codziennych wyzwań, będzie należało między innymi:
Zarządzanie zespołem na projekcie infolinii sprzedażowej,
Nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
Przygotowanie raportów niezbędnych do analizy,
Monitorowanie, analiza aktualnych wyników,
Współpraca z klientem zewnętrznym.
Rozwój doradców - prowadzenie warsztatów kompetencyjnych, coaching, przekazywanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie zespołu,
Codzienna motywacja zespołu,
Współpraca z innymi działami - Działem szkoleń oraz HR.
Pasujemy do siebie, jeśli:
Posiadasz minimum roczne doświadczenie w branży telekomunikacyjnej,
Potrafisz motywować innych do działania,
Lubisz i potrafisz dzielić się wiedzą i swoim doświadczeniem,
Znasz techniki sprzedażowe oraz podstawowe wskaźniki,
Posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz komunikatywność,
Mile widziane: doświadczenie w zarządzaniu.
Co możemy Ci zaoferować?
Atrakcyjne wynagrodzenie plus programy premiowe za realizację celów,
Szeroki wachlarz benefitów, takich jak karta multisport, ubezpieczenie, pakiet medyczny Luxmed,
Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
Praca w przyjaznej atmosferze,
Pakiety szkoleń z zakresu kompetencji miękkich (motywacja zespołu, badanie kompetencji, zarządzanie czasem) oraz twardych (warsztaty ofertowe, szkolenia systemowe),
Po okresie wdrożeniowym możliwość pracy w systemie hybrydowym (praca w biurze/zdalna),
Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon.
Miejsce:Wrocław
Wrocław