zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:260079

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta



W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta


Miejsce pracy: Wrocław
Nr.ref. PDS/DBB/WKD


Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia), np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
  • Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami  Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
Nasze wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze ,

To oferujemy

  • Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
  • Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Kompleksowe szkolenia produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
  • Wsparcie Mentora na każdym etapie pracy
  • Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku ,
Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław
Nr.ref. PDS/DBB/WKD


Twój zakres obowiązków

    Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia), np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
    Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
    Budowanie długotrwałych relacji z Klientami  Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy

Nasze wymagania

    Wykształcenie minimum średnie
    Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
    Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
    Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze ,

To oferujemy

    Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
    Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników
    Prywatną opiekę medyczną
    Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
    Ubezpieczenie grupowe
    Kompleksowe szkolenia produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
    Wsparcie Mentora na każdym etapie pracy
    Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku ,

Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama