ID:260079
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: Bank Millennium
Stanowisko: Konsultant Telefoniczny
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie, Wrocław
Data publikacji: 2021-10-25
Branża: Doradztwo / Konsulting, Informatyka / Internet, Bankowość / Finanse, Doradztwo / Finanse, Finanse / Ekonomia, Informatyka / Programowanie, Internet / E-Commerce, Obsługa klienta, Obsługa klienta / Call Center, Obsługa klienta / Sprzedaż
Rodzaj: Praca stała
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr.ref. PDS/DBB/WKD
Twój zakres obowiązków - Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia), np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
- Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
Nasze wymagania - Wykształcenie minimum średnie
- Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze ,
To oferujemy
- Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
- Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
- Ubezpieczenie grupowe
- Kompleksowe szkolenia produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
- Wsparcie Mentora na każdym etapie pracy
- Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku ,
Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr.ref. PDS/DBB/WKD
Twój zakres obowiązków
Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia), np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
Nasze wymagania
Wykształcenie minimum średnie
Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze ,
To oferujemy
Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników
Prywatną opiekę medyczną
Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
Ubezpieczenie grupowe
Kompleksowe szkolenia produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
Wsparcie Mentora na każdym etapie pracy
Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku ,
Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.