ID:245469
Kierownik oddziału (m/k)
Numer referencyjny: a0t4H00000ZtuIMQAZ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:- zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
- odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych,
- zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań, motywowanie pracowników,
- nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi,
- bieżące raportowanie do przełożonego.
Wymagania:- wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie sprzedażowe,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym,
- nastawienie na realizację celów biznesowych,
- znajomość obsługi komputera (MS Office),
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- sprawne wdrożenie do pracy w tym dedykowanego opiekuna,
- stałe podnoszenie kompetencji w ramach wewnętrznych treningów i szkoleń,
- narzędzia pracy w tym samochód służbowy,
- pakiet benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, naukę języka angielskiego, kartę sportową, ubezpieczenie na życie oraz inne świadczenia socjalne.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych,
zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań, motywowanie pracowników,
nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi,
bieżące raportowanie do przełożonego.
Wymagania:wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
doświadczenie sprzedażowe,
znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym,
nastawienie na realizację celów biznesowych,
znajomość obsługi komputera (MS Office),
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
sprawne wdrożenie do pracy w tym dedykowanego opiekuna,
stałe podnoszenie kompetencji w ramach wewnętrznych treningów i szkoleń,
narzędzia pracy w tym samochód służbowy,
pakiet benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, naukę języka angielskiego, kartę sportową, ubezpieczenie na życie oraz inne świadczenia socjalne.