ID:241734
Kierownik oddziału (m/k)
Numer referencyjny: a0t5800000Oau2aAAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:- zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
- odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych,
- zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań, motywowanie pracowników,
- nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi,
- bieżące raportowanie do przełożonego.
Wymagania:- wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie sprzedażowe,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym,
- nastawienie na realizację celów biznesowych,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
- znajomość obsługi komputera (MS Office),
- rzetelność, zaangażowanie, systematyczność,
- prawo jazdy kat. B.
Firma oferuje:- umowę o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe + premie za realizację celów biznesowych,
- samochód służbowy, telefon,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę MultiSport.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych,
zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań, motywowanie pracowników,
nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi,
bieżące raportowanie do przełożonego.
Wymagania:wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
doświadczenie sprzedażowe,
znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym,
nastawienie na realizację celów biznesowych,
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
znajomość obsługi komputera (MS Office),
rzetelność, zaangażowanie, systematyczność,
prawo jazdy kat. B.
Firma oferuje:umowę o pracę,
wynagrodzenie podstawowe + premie za realizację celów biznesowych,
samochód służbowy, telefon,
prywatną opiekę medyczną,
kartę MultiSport.