ID:252584
Doradca Klienta w dziale Contact Center
Miejsce pracy: Wrocław (Centrum)
Doradca Klienta w dziale Contact Center
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Prowadzenie rozmów z Klientami z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
- Bieżąca obsługa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
- Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki
Wymagania:
- Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania
Oferujemy:
- Regularne wynagrodzenie wypłacane dwa razy w miesiącu
- Indywidualny grafik współpracy w zależności od potrzeb Kandydata
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
- Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta
Miejsce:Wrocław |
Wrocław |
|
Miejsce pracy: Wrocław (Centrum)
Doradca Klienta w dziale Contact Center
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Prowadzenie rozmów z Klientami z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
Bieżąca obsługa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki
Wymagania:
Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania
Oferujemy:
Regularne wynagrodzenie wypłacane dwa razy w miesiącu
Indywidualny grafik współpracy w zależności od potrzeb Kandydata
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta
Miejsce:Wrocław
Wrocław