zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:246727

Asystent/ka ds. administracji

Numer referencyjny: a0t4H00000WJLF1QAP

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka ds. administracji
Miejsce pracy: Wrocław

Obowiązki:
  • wsparcie administracyjne i organizacyjne dla działów inżynieryjnych,
  • obsługa poczty, zamawianie kurierów,
  • zamawianie materiałów biurowych,
  • administrowanie środkami trwałymi,
  • wsparcie procesów delegacyjnych i oddelegowaniowych,
  • organizacja spotkań,
  • organizacja szkoleń, pilnowanie terminów ważności certyfikatów,
  • pomoc przy inwentaryzacjach.
Wymagania:
  • absolwent / student administracji,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe związane z administracją,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • komunikatywność i otwartość.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy-zlecenia na okres ok. 4 miesięcy,
  • pracę w renomowanej firmie międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w administracji,
  • przyjazną atmosferę pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. administracji

Miejsce pracy: Wrocław

Obowiązki:
- wsparcie administracyjne i organizacyjne dla działów inżynieryjnych,
- obsługa poczty, zamawianie kurierów,
- zamawianie materiałów biurowych,
- administrowanie środkami trwałymi,
- wsparcie procesów delegacyjnych i oddelegowaniowych,
- organizacja spotkań,
- organizacja szkoleń, pilnowanie terminów ważności certyfikatów,
- pomoc przy inwentaryzacjach.

Wymagania:
- absolwent / student administracji,
- mile widziane doświadczenie zawodowe związane z administracją,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- komunikatywność i otwartość.

Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy-zlecenia na okres ok. 4 miesięcy,
- pracę w renomowanej firmie międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość zdobycia doświadczenia w administracji,
- przyjazną atmosferę pracy.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama