Zostań nową gwiazdą YouTube!
2014-05-27 11:22:30 | WrocławOd początku maja do 11 lipca trwa największa współpraca polskich youtuberów w historii. W akcji Można inaczej bierze udział aż 14 youtuberów, m.in. Abstrachuje, SA Wardęga, Niekryty Krytyk, 20m2 Łukasza czy Adbuster. Twórcy szukają osób, które chcą zmienić swoje życie i stać się gwiazdą YouTube'a. Organizatorami akcji jest Hoop Cola, polska sieć MCN LifeTube oraz AccessPro.
Powiew świeżości w Internecie
Cały czas zwiększa się liczba nowych użytkowników Youtube’a, a oglądalność materiałów video stale rośnie. Internetowi widzowie szukają nowych formatów i świeżej tematyki. Gwiazdy w Internecie rodzą się szybciej niż w telewizji, mają też większą swobodę w tworzeniu zamieszczanych treści. Hoop Cola, razem z LifeTube i AccessPro, zorganizowała pierwszy internetowy talent show, w którym zostanie wyłoniona nowa gwiazda Youtube. Finalistów akcji wybierze pięcioosobowe jury w składzie: 20m2 Łukasza, Abstrachuje, Polimaty, Adbuster oraz Red Lipstick Monster. W maju i czerwcu odbędą się cztery castingi – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. W roli prowadzącej wystąpi Paulina Mikuła z Mówiąc Inaczej. Zwycięzcę Można Inaczej wybiorą internauci poprzez głosowanie na wybrane video, publikowane na oficjalnym kanale Hoop Coli. Finał akcji jest zaplanowany na 11 lipca – tego dnia laureat, wraz z zaangażowanymi youtuberami, weźmie udział w Sonisphere Festival na Stadionie Narodowym w Warszawie. Nagroda główna to sprzęt i infrastruktura do nagrania pierwszej serii filmów na nowy kanał YT wraz z opieką techniczną i managerską ze strony LifeTube.
Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz oraz dodać zdjęcie na stronie www.hoopcola.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 05.06.2014. Pierwszy casting odbył się w Warszawie 17 - 18.05. Kolejne miasta to Kraków: 24 - 25.05, Wrocław: 31.05 - 1.06 oraz Poznań: 07.06 - 8.06.
Na potrzeby akcji powstały teasery, stworzone przez youtuberów zaangażowanych w projekt:
Red Lipstick Monster:
Niekryty Krytyk:
Radek Kotarski:
20m2 Łukasza:
Adbuster: