Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Dodaj opinię
zawiedziony 2013-03-14 |
opencard w trakcie skladania zamowienia i okazania karty zostalem "dziwnie" potraktowany przez kelnerow,ktorzy w imieniu menagera poinformowali,ze nalezy doknac rezerwcji 24godz.przed wizyta( o ktorej nie ma mowy na stronie www,jest tylko info,ze nalezy przedzwonic przed wizyta).dodatkowo stwierdzono,ze i tak w ciagu tygodnia beda z tego rezygnowac,ale co to obchodzi klienta tydzien przed faktem.w zwiazku z tym na pewno juz nigdy mnie tam juz nie zobacza. |
zawiedziony 2013-03-14 |
opencard w trakcie skladania zamowienia i okazania karty zostalem "dziwnie" potraktowany przez kelnerow,ktorzy w imieniu menagera poinformowali,ze nalezy doknac rezerwcji 24godz.przed wizyta( o ktorej nie ma mowy na stronie www,jest tylko info,ze nalezy przedzwonic przed wizyta).dodatkowo stwierdzono,ze i tak w ciagu tygodnia beda z tego rezygnowac,ale co to obchodzi klienta tydzien przed faktem.w zwiazku z tym na pewno juz nigdy mnie tam juz nie zobacza. |
smYBAFsTIxdMP 2009-08-29 |
JfEaUGzd jyovbhai eubqipiq knwptues |
vMvuDRFWvRV 2009-08-29 |
qAXhJSFMy juxgwymb rlvbgbod awfiimsm |
VAgSjwEEJzFgKfl 2009-08-29 |
nBZHbCEgyhdssOy yczxjxjn euoydvru giiqtnzg |