Firma: Centrum Szkoleń i Projektów MENTIS
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie, Wrocław
Data publikacji: 2016-03-17
Branża: Szkolenia / Edukacja, Obsługa klienta, Obsługa klienta / Sprzedaż
Rodzaj: Praca stała
Liczba godzin dziennie: 8
Centrum Szkoleń i Projektów MENTIS realizuje kompleksowe projekty szkoleniowe dla sektora publicznego o zasięgu ogólnopolskim
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby, która odpowiedzialna będzie za:
organizację dedykowanych projektów szkoleniowych na terenie całej Polski,
telefoniczną rekrutację zdefiniowanej grupy odbiorców (zadanie nadrzędne),
telefoniczną obsługę Klienta,
pozyskiwanie nowych Klientów w kontaktach telefonicznych.
Od kandydata na stanowisko oczekujemy :
minimum wykształcenia średniego,
doświadczenia w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta,
dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,
samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
nienagannej dykcji oraz wysokiego poziomu komunikacji.
Na wyżej wymienionym stanowisku oferujemy :
stabilne warunki zatrudnienia (stałą podstawę wynagrodzenia),
dodatkowe wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (system premiowy),
samodzielną i odpowiedzialną pracę w młodym zespole,
wolne weekendy,
bieżące wsparcie ze strony wykwalifikowanych pracowników,
pracę w siedzibie firmy we Wrocławiu.
dlaStudenta.pl - woj. dolnośląskie, Wrocław
CCIG Group - woj. łódzkie, Łódź
Trenkwalder - woj. mazowieckie, Warszawa