Firma: Solutions 30
Stanowisko: Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie, Wrocław
Data publikacji: 2017-05-29
Branża: Telekomunikacja, Obsługa klienta, Obsługa klienta Sprzedaż Telekomunikacja, Języki obce
Rodzaj: Praca stała
Liczba wakatów: 4
Wynagrodzenie: od 3400 do 4200 PLN brutto miesięcznie
Liczba godzin dziennie: 8
Kim jesteśmy?
Telima Poland polski oddział grupy Solutions30 wspieramy działania niemieckich partnerów w zakresie planowania instalacji telekomunikacyjnych w Niemczech. Krótko mówiąc – zdalnie organizujemy pracę techników podłączających Internet i TV.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta/Dyspozytor zajmiesz się:
Może szukamy właśnie CIEBIE?
Szukamy osób z biegłą znajomością języka niemieckiego, które szybko się uczą i nie boją się nowych wyzwań. Zależy nam na ludziach, którzy potrafią sami zarządzać swoją pracą i jednocześnie cenią sobie działania zespołowe.
Dlaczego u nas?
ELASTYCZNY CZAS PRACY
Jeśli chcesz pogodzić pracę z nieregularnym planem zajęć na studiach lub innymi aktywnościami, dołącz do nas. Grafiki pracy układamy uwzględniając dyspozycyjność i preferencje całego zespołu. Dla pracowników etatowych praca odbywa się w systemie zmianowym (8-16 i 12-20).
ATMOSFERA I ZESPÓŁ
Nie jesteśmy ogromną korporacją, nie zatrudniamy masowo, skomplikowane formalności nie są ważniejsze od naszego zespołu. U nas Twój indywidualny charakter znajdzie swoje miejsce :) Praca w naszym biurze odbywa się w luźniej atmosferze. Nie zapominamy jednak o tym, że to w końcu praca i traktujemy ją poważnie!
BIURO W CENTRUM MIASTA
Biuro zlokalizowane przy ul. Tęczowej (niedaleko pl. Orląt Lwowskich) – blisko na uczelnię, dobre połączenia komunikacyjne, w okolicy miejsca z dobrym jedzeniem, studio jogi dla zrelaksowania po pracy i escape room na integracyjne wypady.
WYNAGRODZENIE
Dobrze płacimy a oprócz tego nie zapominamy o dodatkowych benefitach – oferujemy kartę sportową i opiekę medyczną. Dla ambitnych oferujemy dofinansowania do kursów i szkoleń powiązanych z obszarem działalności firmy.
ROZWÓJ
Możesz zdobyć u nas swoje pierwsze doświadczenie w Obsłudze Klienta. Będziesz mieć też możliwość rozwoju swoich umiejętności językowych zarówno w czasie pracy, jak i w czasie szkoleń dodatkowych. Do każdego podchodzimy indywidualnie – możesz u nas zdziałać tyle, ile chcesz!
LPP SA - woj. lubelskie, Lublin
Trenkwalder - woj. małopolskie, Olkusz
COSTA COFFEE - woj. małopolskie, Kraków