zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:235832

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Usług Szkoleniowo-Doradczych

Opis firmy:

Centrum Innowacji ProLearning specjalizuje się w dostarczaniu usług szkoleniowo-doradczych w trzech kluczowych obszarach wzajemnie przenikających się w każdej firmie. Pierwszym obszarem jest wspieranie, doradzanie i usprawnianie firm na poziomie organizacyjnym, przywództwa, zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta i samodoskonalenia pracowników. Drugi obszar to zarządzanie projektami w tym metodykami zwinnymi zarówno dla liderów projektów jak i członków zespołów, również pracujących w warunkach rozproszonych (zespoły wirtualne i sieciowe). Trzeci obszar to specjalistyczne szkolenia informatyczne dla osób zajmujących się administracją infrastruktury informatycznej i bazami danych. Od początku istnienia ProLearning współpracuje z czołowymi jednostkami naukowymi w kraju pogłębiając wiedzę naukową i weryfikując ją w badaniach. Przeprowadzanie badań ma na celu praktyczne zastosowanie ich wyników w otoczeniu gospodarczym. Osiągnięcia to prowadzenie projektów rozwojowych na skalę światową z firmami, które standaryzują w Polsce styl zarządzania chcąc przełożyć misję, wizję strategię na działania spójne we wszystkich oddziałach danej firmy.

Celem Centrum Innowacji ProLearning jest rozwój jednostki w ujęciu organizacyjnym i osobistym przy użyciu nowoczesnych technik szkoleniowych oraz informatycznych. Naszym priorytetem jest  pomagać Klientom w osiągnięciu przez nich sukcesów zawodowych oraz osobistych poprzez, wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań.

Centrum Innowacji Prolearning bazuje na autorskiej metodologii pracy: I-TEAM Methodology

Opis stanowiska:

  • Realizacja strategii i planów sprzedaży usług szkoleniowo-doradczych.
  • Pozyskiwanie klientów na terenie całej Polski (B2B).
  • Inicjowanie, budowanie i dbałość relacji z Klientami kanałem telefonicznym.
  • Rozpoznawanie, zbieranie i definiowanie potrzeb klientów kanałem telefonicznym oraz doradzanie w zakresie proponowanych rozwiązań.
  • Tworzenie propozycji i koncepcji ofert dostosowanych do Klienta na podstawie zebranych informacji.
  • Prowadzenie negocjacji z Klientami i dostawcami zewnętrznymi.
  • Koordynowanie realizacji zleceń od Klientów.
  • Rozwijanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Prowadzenie dokumentacji i raportowanie działań handlowych.
  • Obsługa posprzedażowa Klientów.
  • Udzielanie informacji zwrotnych od Klientów wpływając na rozwój oferty firmy.

Oczekujemy:

  • Wykształcenie: policealne
  • Doświadczenie zawodowe: Mile widziane min 1 rok doświadczenia w branży usługowej lub na podobnym stanowisku, call center.
  • Znajomość języków obcych: język angielski od poziomu podstawowego, który jest rozwijany.
  • Cechy osobowości: nastawienie na cel, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, chęć rozwoju.
  • Kwalifikacje i umiejętności: sukcesy sprzedażowe, umiejętności sprzedażowo-negocjacyjne, zainteresowanie branżą szkoleniową i IT.

Oferujemy:

  • przedział wynagrodzenia: wynagrodzenie adekwatne do uzyskanych wyników (podstawowe plus prowizja).
  • Inne elementy uposażenia: laptop, telefon, możliwość korzystania z samochodu „pod biurem” lub własny.
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub inna forma zatrudnienia.

Termin rozpoczęcia pracy: od września.

Szkolenia: wdrożeniowe, 1-miesięczne (zależy od doświadczenia). Udział w eventach, konferencjach i spotkaniach branżowych, możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach, kontakt z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach.

Dane kontaktowe:

Osoby zainteresowane są proszone o nadsyłanie swoich CV za pomocą przycisku aplikuj pod ogłoszeniem.
lub 
kontakt pod numerem
713535251
sekretariat@prolearning.pl

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama