Recenzje - Kino

Manifesto - recenzja festiwalowa

Popis talentu i wszechstronności Cate Blanchet.

Serce miłości - recenzja festiwalowa

Najnowszy film Łukasza Rondudy prezentowany był podczas 17. MFF T-Mobile Nowe Horyzonty.

The Square
The Square - recenzja festiwalowa

Recenzujemy tegorocznego laureata Złotej Palmy festiwalu w Cannes.

20th Century Women
20th Century Womem - recenzja festiwalowa

Porywająca rola Annette Bening!

Mięso
Mięso - recenzja festiwalowa

Czy warto stać w kolejce za "Mięsem"?

TwÃłj Vincent
Twój Vincent - recenzja festiwalowa

Wrażenia po pierwszym pokazie w Polsce!

Niemiłość
Niemiłość - recenzja festiwalowa

Oceniamy nowy film Andrieja Zwiagincewa.

A Ghost Story
A Ghost Story - recenzja festiwalowa

Rooney Mara i Casey Affleck w historii o duchach. Czy warto zobaczyć?

wojna o planetę małp
Wojna o planetę małp - recenzja

Godne zakończenie trylogii czy bezmyślna strzelanina? Przeczytaj recenzję filmu!

Dunkierka
Dunkierka - recenzja filmu

Oceniamy film wojenny Christophera Nolana.

Premiery filmowe
Zapowiedzi filmowe
O nich się mówi
Ostatnio czytane
Brak zdjęcia
Romans pochwałą banału!

Najnowszy film Lajosa Koltaia „Wieczór” teoretycznie ma wszystko, by być melodramatem rasowym, a więc porywającym i nieodpartym, ale... nie zawładnie sercami widzów.

Prawdy nie ma
Prawdy nie ma

Przelane wódką, skorumpowane organizmy państwowe, szerzące się bezprawie i jawna manipulacja bezbronnymi, do tego sielski pejzaż i wszechogarniająca beznadzieja.

Popularne
"Zostaną po nas tylko guziki..."
"Zostaną po nas tylko guziki..."

„Katyń” to film przede wszystkim dla Polaków, który pozwala dumę z Polski autentycznie poczuć. Pokazuje – bez względu na to, jak bardzo górnolotnie to brzmi – korzenie narodu polskiego.

Trzeba robić melanż i się nie przyzwyczajać
Trzeba robić melanż i się nie przyzwyczajać

Przerażająca wizja gimnazjalistek, gotowych oddać swoje ciało za opaskę na włosy i pozbawionych wszelkich hamulców moralnych wstrząśnie zapewne każdym